فرماندار تبریز در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهرداری منطقه 9 این کلان شهر، گفت: مهم ترین و اصلی ترین هدف دشمنان نظام و انقلاب تفرقه افکنی و فاصله انداختن بین مسئولان و مردم است که باید هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۸۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو مهمترین چالش فعلی کشور را موضوع اشتغال برشمرد و افزود: مسئولان باید با حمایت از سرمایه گذاران و فراهم کردن شرایط و رفع ضوابط دست و پا گیر، موجب بهبود وضعیت کسب و کار و اشتغال تحصیل کردگان دانشگاهی در بخش غیردولتی شوند.

وی اساس حرکت در جوامع پیشرفته را توسعه بخش خصوصی عنوان و خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت بالای بخش خصوصی می توان برخی از مشکلات مرتبط با حوزه اشتغال را حل کرد.

راستگو ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی کشور و فشارهای ناشی از تحریم ها، اجرای هر طرحی با سختی های زیادی در تامین منابع مالی مواجه می شود.

وی افزود: قطعا مسئولان مشکلات را می دانند چون که از خود مردم هستند و این مشکلات با وحدت، انسجام داخلی و صبر و همکاری مردم و مسئولان می تواند برطرف شود.

چندین طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در سطح شهرستان همزمان با ششمین روز هفته دولت به بهره برداری رسید. افتتاح دو پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان و کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان از جمله این طرح ها بود.

با حضور فرماندار تبریز همچنین یک واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی تبریز 4 با سرمایه گذاری 12 میلیارد تومانی و همچنین مجموعه پروژه های شرکت آب و فاضلاب تبریز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات