خبرهای داغ:
سردار مرتضوی در نشست خبری صبح امروز خبر داد:

حضور 200 گروه جهادی و 16 گردان بیت المقدس و کوثر در رزمایش سپاهیان محمدرسول ا..2

سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در نشست خبری رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 گفت :ما امروز در 40 سالگی انقلاب در قله اقتدار و افتخار هستیم و اینکه توانسته ایم در بسیاری از معادلات جهادنی تاثیر بگذاریم و در تصمیم سازی های منطقه نقش نخست را داشته باشیم گواه این مدعا است .
کد خبر: ۹۰۵۲۴۶۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در نشست خبری رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 گفت :ما  امروز در 40 سالگی انقلاب در قله اقتدار و افتخار هستیم و اینکه توانسته ایم در بسیاری از معادلات جهادنی تاثیر بگذاریم و در تصمیم سازی های منطقه نقش نخست را داشته باشیم گواه این مدعا است .

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه دشمن قصد دارد حلاوت جشن چهل سالگی انقلاب را به تلخی بدل کند خاطر نشان کرد : بحمد الله امروز به قدرت بازدارندگی دست یافته ایم به این معنا که هم قدرت و هم اراده اعمال آنرا دارا هستیم .

وی ادامه داد نظام سلطه در خارج از مرز ها سعی دارد تا با بکارگیری گروه های معاند از مطالبات بحق مردم سوء استفاده نماید و فضا را در درون نظام اسلامی متشنج کند و لذا هماهنگی کامل همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی برای حمایت از دولت ضرورت دارد .

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد : مرحله نخست رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله 2 صبح امروز 10 شهریور ماه با حضور 16 گردان بیت المقدس و گردانهای کوثر خواهران و همراهی 200 گروه جهادی در سطح استان آغاز شد .

وی افزود : این رزمایش به مدت 24 ساعت در کلیه نواحی مقاومت استان برگزار می گردد و در مدت اجرا بسیجیان با حضور در محل های تجمع و تردد در سطح شهر اقتدار بسیج را به نمایش خواهند گذاشت .

سردار مرتضوی اضافه کرد : تمرینات تاکتیکی ، پیاده روی های شبانه و تمرینات مقابله با اغتشاشات از دیگر برنامه هایی است که بسیجیان در محل اردوگاه انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه استان درخصوص گروه های جهادی فعال در مدت برگزاری رزمایش گفت : این گروه ها عرصه های مختلفی را برای خدمت رسانی در حاشیه شهر ها انتخاب کرده اند که فعالیت های آموزشی ، بهداشتی ، عمرانی و سازندگی از جمله آنهاست و بنا بر تشخیص از امروز به مدت 10 روز برای اجرای این خدمات فرصت دارند .

سردار سید حسن مرتضوی خاطر نشان کرد مرحله دوم رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در هفته دفاع مقدس و بصورت همزمان با کل کشور با استعداد بیش از 20 هزار نفر از بسیجیان و نیز حضور 600 گروه جهادی در مرکز استان اجرایی خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها