خبرهای داغ:
همزمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) صورت گرفت:

دیدار مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز با امام جمعه جدید الوند

همزمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با امام جمعه جدید الوند دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۵۲۴۷۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با امام جمعه جدید الوند دیدار کردند.
حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه شهرستان الوند در این دیدار ابراز کرد: سپاه و بسیج یکی از بازوان اصلی نظام هستتد و حتما بایدنماینده ولی فقیه وظیفه خود را به همین صورت باشد.
وی ادامه داد: ما اگر دست در دست ندهیم در کارها موفق نخواهیم بود، ریشه همه ما در یک جا هست همه متصل و پیرو رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه هستیم و همه اهداف هم یکی است .
امام جمعه الوند تصریح کرد: در بحث های فرهنگی که مربوط به دیانت مردم است همه در هر سمت و در هر مسئولیتی موظفند که دیدگاه دینی مردم را اعتلا بخشند.
مهدوی تبیین کرد: اگر ما باهم باشیم همه با ما هستند و اگر جدا باشیم دشمنان موفق تر هستند، انشاالله با رویکرد و ورود به هیات و بسیحیان بتوانیم در کارها پیش قدم باشیم .
نماینده ولی فقیه در شهرستان الوند یادآور شد: اگر مردم مشکل دارند باید با آنها هم دردی کنیم اگر انتقادی هست باید به نفع مردم باشد نه جناح ها و رویکرد انقلابی که مقام معظم رهبری دارند باید سرلوحه رفتاری همه ما باشد و در همین راستا اقدام کنیم .
حجت الاسلام شجاعی مهر نیز در این دیدار با تاکید بر این موضوع که سپاه با تمام توان در خدمت مردم و انقلاب است اظهار کرد: همه ما تلاش می کنیم که یک وحدت و اتحاد در جامعه اتفاق بیفتد چرا که با همین اتحاد می توانیم در برابر خدعه دشمنان بایستیم و موفق باشیم.
3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها