خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج امام حسن علیه السلام گرگان در مصاحبه با بسیج؛
سروان پاسدار جواد گلبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) سپاه گرگان از ارتقاء سطح علمی در پایگاه های بسیج این حوزه خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۲۴۸۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛فرمانده جوان حوزه مقاومت بسیج امام حسن علیه اسلام سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد:در سطح پایگاههای بسیج حوزه امام حسن سپاه گرگان سعی بر این است که سطح علمی بسیجیان را ارتقاء دهیم.

وی در ادامه اذعان کرد:بسیج به دلیل انعطاف در سازمان خود صرفا نظامی نیست و ما سعی داریم که در زمینه های مختلف علمی و معرفتی و همچنین محرومیت زدایی پایگاههای بسیج را توانمند کنیم.

گلبینی با اشاره به برخی از فعالیت های پایگاههای بسیج این حوزه مقاومت گفت:برگزاری کلاسهای آموزشی و مهارت افزایی بسیجیان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای ،برگزاری مسابقات علمی همچون ساخت پل ماکارونی که با مشارکت بیش از ۱۵ تیم از پایگاههای مختلف شکل گرفت تنها بخش کوچکی از فعالیت های علمی در سطح پایگاههای بسیج این حوزه میباشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع)سپاه گرگان با بیان اینکه بسیج درکنار آمادگی های نظامی خود در زمینه های محرومیت زدایی نیز فعال است گفت:در سطح پایگاه های این حوزه بسیج گروه های مختلف جهادی را شکل داده ایم تا ضمن توانمندی برای افراد بسیجی بتوانیم در عرصه محرومیت زدایی و کمک به محرومین نیز قدم شایانی را برداریم و به اندازه توان خود بخشی از آلام محرومین جامعه را تسکین دهیم.

این فرمانده بسیجی در پایان ابراز داشت:اگر در کشور روحیه جهادی شکل بگیرد و مدیران جامعه با روحیه جهادی فکر و عمل کنند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

تصاویر زیر تنها گوشه ای از فعالیت های پایگاههای بسیج حوزه امام حسن (ع) سپاه گرگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها