خبرهای داغ:
نمایش اقتدار ردهای تابعه تابعه ناحیه امام رضا(ع) سپاه قم در قالب رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله(ص) در منطقه عمومی قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۲۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گردانهای بیت المقدس ناحیه امام رضا(ع) با انجام پیاده روی تاکتیکی با حضور در مصلای بزرگ قم و اقامه نماز جمعه به مناطق تعیین شده رزمایش محمد رسول الله اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در جمع گردان های شرکت کننده در رزمایش گفت: بسیج با تاسی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری را در جامعه ایفا می کند.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به توطئه های دشمنان در برهه های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: دشمنان شکست خود در بعد نظامی بر علیه ایران را یقین دارند؛ برای همین است که از بعد اقتصادی وارد عمل شدند.

سانی خانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: عمده مشکلات مدیرتی است اگر با روحیه و تفکر بسیجی وارد عمل شویم یقینا پیروز میدان خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تاکید کرد: امروز تاریخ مقابل روی ماست و ما بایستی از حوادث تاریخ صدر اسلام درس عبرت بگیریم تا دچار تکرار حوادث تلخ آن دوران نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها