رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: رعایت نظم و مقرات بهترین معروف و قانون گریزی یک منکر است.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۵۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

امیر تمیزی ، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: تقویت باور‌های دینی، تجلیل از شهدا و ایثارگران و حفظ ارزش‌های انقلاب از جمله دستاورد‌های این فریضه است.

وی با اشاره به تبئین قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر افزود: مجموعه این حمایت‌ها سبب ترویج هرچه بیشتر این فریضه الهی در جامعه می‌شود.

تمیزی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، لازم است از شیوه‌های جدید و خلاقانه در جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام برداشت.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گفت: مناسبت‌های مذهبی ماه‌های محرم و صفر سبب اجتماع مردم می‌شود و این اجتماع‌ها محل مناسبی برای تقویت احکام شرعی بویژه این فریضه است.

این مسئول ادامه داد: روحانیت با استفاده از ظرفیت تریبون‌ها در ماههای محرم و صفر به مسائل روز از جمله تحریم های دشمنان بپردازند و البته موضوع احتکار نیز که به تازگی دیده می شود باید مطرح شود.

تمیزی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ما نسبت به بسیاری از مسائل روز نا آگاه هستند بنابراین باید با آگاهی بخشی به آنان دشمن را در توطئه هایش ناکام گذاشت.

وی با اشاره  به بحث تامین امنیت در عزاداری ها بیان کرد: عزاداری‌های غلط امنیت ملی ما را به چالش می‌کشاند، در واقع  عزاداری سرور و سالار شهیدان باید در شورای تامین مطرح شود.

این مسئول تصریح کرد: در هیئت ساماندهی شئونات باید حساسیت زمان و مکان  در نظر گرفته شود و دقت شود نظم و مقرارات اجرا شود زیرا بهترین خوبی ها رعایت نظم و مقرارات است.
ارسال نظرات