مسئول روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:
مسئول روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب نجات بخش، زمینه را برای افزایش نیکی ها در جامعه فراهم می کند.
کد خبر: ۹۰۵۲۵۶۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

برات دهقان، مسئول روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: این واجب نجات بخش فرصتی برای افزایش خیر خواهی در جامعه است و به تقویت ارزش های دینی کمک می کند.
 
وی با تاکید بر بهره گیری از فضای معنوی و حماسی ایام محرم افزود: درهفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر و ایام شهادت سرور و سالار  شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ویزه برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

دهقان تصریح کرد: بمنطور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این ایام هماهنگی های لازم بین بخش های مختلف انجام شده است.

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با شعار نهادینه سازی همه جانبه این فریضه از ۲۰ شهریور ماه آغاز و تا ۲۶ به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان گفت: تهیه گزارش‌های خبری، آرشیو تخصصی، گزارش‌های ویژه جهت بهره برداری در مقاطع مورد نیاز، تجلیل از دست اندرکاران و فعالان تهیه و ارسال اخبار از مسئولان استانی و ارباب رسانه ها، برگزاری نشست خبری قبل از آغاز این  هفته از جمله برنامه‌های پیش بینی شده می باشد.
ارسال نظرات