خبرهای داغ:
معرفی کتاب؛

انتشار «گفتمان و مدیریت» در نشر لوگوس

کتاب «گفتمان و مدیریت: سازمان و مدیریت از دریچه تحلیل گفتمان انتقادی» به همت نشر لوگوس منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۰۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشر لوگوس اخیراً کتاب «گفتمان و مدیریت» را که توسط پنج نفر از بهترین متخصصان این حوزه از جمله پروفسور وداک نوشته شده به بازار کتاب عرضه کرده است. روح اله عطایی دانشجوی دکتری مدیریت رسانه مترجم این اثر است.

«گفتمان و مدیریت» اولین کتاب در ارتباط با به‌کارگیری تحلیل گفتمان انتقادی در حوزه مدیریت و مدیریت سازمانی است و پیش از این هیچ کتابی در این زمینه منتشر نشده بود. 

محتوای کتاب «گفتمان و مدیریت» ترکیبی منحصربه‌فرد از تحلیل گفتمان انتقادی و مطالعات انتقادی مدیریت است. این کتاب نگاهی دقیق دارد به گفتمان سازمانی بر پایه مفاهیم نظری و چالش‌های روش‌شناختی. نویسندگان کتاب تلاش کرده‌اند با ارائه مثال‌های برگرفته از زندگی واقعی و مطالعات موردی و اتخاذ رویکرد انتقادی زبان-محور مقولاتی مانند هویت، اقناع و قدرت را توضیح دهند.

گفتمان و مدیریت با ارائه نظریه‌ها، روش‌ها و مفاهیم بینادین انتقادی سعی دارد ابزارهایی کاربردی برای پروژه‌های پژوهشی ارائه داده، ‌مهارت خوداندیشی را در پژوهشگر ارتقاء‌ دهد. برای مطالعه کتاب، به دانش قبلی درباره زبان‌شناسی یا گفتمان‌شناسی نیازی نیست؛ مفاهیم و روش‌های کلیدی به منظور مطالعه کتاب به طور کامل تشریح شده‌اند.

دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با مطالعات سازمانی، مدیریت، رسانه، و بازاریابی می‌توانند از این کتاب بسیار بهره بگیرند. به علاوه، پژوهشگرانی که علاقه مند به حوزه‌های بینارشته‌ای، به خصوص استفاده از چارچوب‌های تحلیل گفتمان انتقادی در علم مدیریت  و رشته‌های وابسته، هستند نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

نشر لوگوس این کتاب را در ۲۸۴ صفحه در قطع رقعی و به قیمت ۳۵۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار