مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از دستگیری تخریب‌کننده درختان جنگلی در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شیرزاد نجفی امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری تخریب‌کننده درختان جنگلی در لرستان خبر داد و اظهار داشت: فردی سابقه‌دار که هرساله اقدام به قطع درختان بلوط می‌کرد دستگیر شد.

 

وی بابیان اینکه این فرد خاطی سال گذشته دستگیر و راهی زندان شده بود افزود: این فرد متخلف با اقدام به قطع درختان بلوط در استان چوب‌های جمع‌آوری‌شده را برای کارگاه‌های مبل‌سازی در اصفهان و یزد ارسال می‌کرد و از این طریق برای خود درآمدزایی می‌کرد.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان عنوان کرد: فرد خاطی پس از کشیدن حبس و جریمه سنگین، به قید ضمانت و وثیقه آزادشده بود که بار دیگر دست به قطع درختان بلوط در اراضی داد آباد زده بود که توسط کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری که به‌صورت شبانه‌روز در حال گشت زنی هستند دستگیر شد.

 

وی بیان کرد: کارکنان یگان حفاظت به یک دستگاه خاور ایسوزو در منطقه داد آباد که کاه و کلش حمل می‌کردند مشکوک شده و پس از بازرسی مشخص شد در زیر کاه و کلش‌ها، درختان بریده‌شده بلوط را جاسازی کرده است.

 

نجفی به دستگیری فرد خاطی و توقیف درختان قطع‌شده اشاره کرد و گفت: فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی و اموال مکشوفه توقیف شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات