خبرهای داغ:
قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه برخوار به منظور توسعه و ترویج کشت گیاهان دارویی و زعفران در سطح شهرستان تاکنون بالغ بر300ساعت کلاس آموزشی با همکاری جهاد کشاورزی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح شهرستان برگزار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۰۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مسئول بسیج سازندگی ناحیه برخوار : به منظور توسعه و ترویج کشت گیاهان دارویی و زعفران در سطح شهرستان برخوار تاکنون بالغ بر300ساعت کلاس آموزشی با همکاری جهاد کشاورزی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شده است.

قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه برخوار به منظور توسعه و ترویج کشت گیاهان دارویی و زعفران در سطح شهرستان تاکنون بالغ بر300ساعت کلاس آموزشی با همکاری جهاد کشاورزی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح شهرستان برگزار کرده است در نتیجه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی؛ استفاده بهینه از منابع (آب و خاک) که از دو سال گذشته و با همکاری جهاد کشاورزی و کانون بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اجرا گردید.

سطح زیر کشت زعفران از 8 هکتار به22هکتار افزایش یافت که پیش بینی می شود با برنامه های آموزشی و همایش های برگزار شده در این زمینه امسال با رشد خوبی درخصوص کشت زعفران در سطح شهرستان روبرو باشیم.

با فعالیت های آموزشی صورت گرفته توجه کشاورزان نسبت به کشت گیاهان دارویی نیز در سطح شهرستان افزایش یافته است که به نظر می رسد در این زمینه نیز با پیگیری های صورت گرفته و هم افزایی بین ادارات شهرستان در این خصوص، شاهد رشد خوبی در زمینه کشت گیاهان دارویی در سطح شهرستان باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها