خبرهای داغ:

برگزاری جشن عید ولایت و امامت نوجوانان بسیجی و توزیع نان رایگان در هندیجان

بسیجیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان به مناسبت دهه ولایت وعید سعید غدیر خم مراسم جشن باشکوهی همراه با مسابقات فرهنگی وهنری را برگزار واداره صنعت ، معدن و تجارت باهمکاری اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در سطح هندیجان نان بصورت رایگان توزیع و ایستگاه صلواتی برپا نمودند.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۱۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،با فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم ،جشن های باشکوهی همراه با توزیع نان رایگان و غذاهای گرم و ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان با همت هیات های مذهبی،تعدادی از ادارات و پایگاههای مقاومت بسیج و کانون های بسیج برگزار شدند.

مردم ولایتمدار هندیجان همانند سال های گذشته مشارکت خوبی در برپایی جشن های عید ولایت و امامت در کنار اداراتی شامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،ناحیه سپاه و پایگاههای مقاومت بسیج،کانون های ارشاد اسلامی ،هیات های مذهبی، تبلیغات اسلامی و صنعت ،معدن و تجارت ،اتاق اصناف و یادمان شهدای گمنام و حرم امامزاده عبدالله (ع)و بخش چم خلف عیسی برپا نمودند .

نوجوانان هندیجان در دهه ولایت با پخش شربت و شیرینی در بین مردم حضور فعال داشتند و هر ساله بر اشتیاق جوانان در برپایی جشن هاولایت اضافه می شود و در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع)همواره پیش قدم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها