اردو‌ جهادی بسیج دانش آموزی در شهرستان ارزوئیه

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه هدف از برگزاری اردو‌های جهادی را در راستای آبادانی کشور آن هم با تقویت روحیه‌ی جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در دانش آموزان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۴۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ اردوی جهادی طرح هجرت بسیج دانش آموزی در قالب اردوی ۱۰ روزه در شهرستان ارزوئیه در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه عنوان کرد: هدف از برگزاری اردو‌های جهادی در راستای آبادانی کشور آن هم با تقویت روحیه‌ی جهادی و گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در دانش آموزان می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در عرصه‌های مختلف زیباسازی، مرمت و رنگ آمیزی فضا‌های آموزشی مدارس برای سال تحصیلی جدید است.

ستوان سوم پاسدار احمدی همچنین پروژه‌هایی عمرانی را زودبازده و کم هزینه دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اولویت مرمت و احداث در راستای اقتصاد مقاومتی در قالب اردو‌های ده روزه در حال اجرا می‌باشد.

وی در پایان استقبال دانش آموزان جهت شرکت در اردو‌های جهادی و فعالیت‌های شایسته و اثرگذار عمرانی در مدارس را از اولویت‌های بسیج سازندگی در حوزه‌ی دانش آموزی دانست.
ارسال نظرات