امام جمعه بم:

غدیر، اوج همه خوبی‌ها و نقطه کمال همه رسالت‌هاست

دانشی بیان داشت:غدیرمحور وحدت میان امت اسلامی است وتربیت غدیری یک ضرورت و وظیفه دینی غدیر تنها مختص یک روز از سال نیست
کد خبر: ۹۰۵۲۷۵۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛  با حضور سردار غلامرضا باغبانی نماینده نظارت بر صحنه بازسازی غدیر، امام جمعه بم حجت الاسلام قاسم دانشی ودیگر مسئولان شهرستان  ومردم ولایتمدار بم بازسازی واقعه غدیر در کوه‌های کپوت بم برگزارشد.
در این مراسم حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم گفت:عید غدیر، عید پیوند و برادری میان مومنان و ولایتمداران است، وی افزود:غدیر اوج همه خوبی‌ها و نقطه کمال همه رسالت‌ها پیامی دارد که در یک جمله کوتاه خلاصه شده است: من کنت مولاه، فهذا علی= مولا

امام جمعه بم با اشاره به این که غدیر در لغت به معنای هیچ برکه تصریح کرد: جریان غدیر در کنار یک برکه اتفاق افتاد که این برکه در دل یک بیابان است که در آنجا یک قطره آب پیدا کردن غنیمت است.



وی افزود: در واقعه غدیر خم نمادی وجود دارد، همان طور که برکه آب، جان مسافران را در آن بیابان خشک و بی آب و علف می‌تواند نجات دهد، به همان اندازه مسافران مسیر الهی برای رسیدن به معبود خود نیاز به، ولی خدا و امام دارند.


وی ضمن اشاره به پیام غدیر تصریح کرد همانطور که در پیام غدیر آمد ه. وظیفه ما است که به گوش فرزندانمان یاد آور کنیم حادثه غدیر را تا ولایت همیشه پایدار بماند

دانشی بیان داشت:غدیرمحور وحدت میان امت اسلامی است وتربیت غدیری یک ضرورت و وظیفه دینی غدیر تنها مختص یک روز از سال نیست
ارسال نظرات