خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک خبرداد:
جانشین فرماندهی ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک خبرداد: رزمایش محمد رسول الله گردان های الی بیت المقدس شهرستان آبیک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۶۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج عباس درزی جانشین فرماندهی ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: از جمله موضوعاتی که بسیج در آن وارد شده است عرصه های خدمات رسانی می باشد که موضوعات جهادی و اردوهای جهادی است و کار جهادی ویژه ای در سطح شهرستان و البته مناطقی که نیاز به مساعدت دارند اجرا می شود.
وی افزود: اردوهای جهادی که در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد علی رغم دفعات قبل که در مناطق دور دست و روستاهای فاقد امکانات بود این بار در دل شهرهای ما انجام خواهد شد که محله های مهدیه و فردوس در شهر آبیک و شهرک زیاران و قشلاق و خاکعلی برگزار خواهد شد.
درزی بیان کرد: عرصه های مختلفی در اولویت های بسیج سازندگی می باشد که قبل از آن نیازمندی های جامعه احصا می شود و درصدد رفع آن بر می آیند که این اردو متشکل است از بسیجیان قهرمان و پاسداران و اقشار بسیج برای خدمتگزاری.
جانشین فرماندهی ناحیه امام صادق علیه السلام با اشاره به رزمایش محمد رسول الله بیان کرد: رزمایش بزرگ محمد رسول الله با حضور گردان های الی بیت المقدس در روزهای یازدهم و دوازدهم شهریور ماه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که نمایش اقتدار و بالا بردن روحیه انقلابی گری از اهداف این رزمایش می باشد.
وی تصریح کرد: این رزمایش همزمان در کل استان برگزار می شود و در شهرستان آبیک نیز عمده ماموریت با حوزه شهری می باشد البته نکته اصلی این رزمایش ها و مانورها تامین امنیت و دادن احساس امنیت به مردم انقلابی مان می باشد که فرزندان انقلاب در هرحال اماده دفاع از انقلاب هستند و در این راه روز و شب نمی شناسند.
درزی در پایان افزود: کنگره شهدای شهرستان آبیک نیز از برنامه هایی می باشد که برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار می شود که الحمدلله همه دستگاه ها و ارگان ها همکاری خوبی برای برگزاری برنامه دارند که در ۱۵ شهریور ماه در جوار شهدای گمنام با سخنرانی امیر پوردستان همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها