خبرهای داغ:
شهردار منطقه چهار قم:

فاز دوم بوستان شهید کریمی امسال احداث می‌شود

شهردار منطقه چهار قم گفت: احداث فاز دوم بوستان شهید کریمی امسال در دستور کار شهرداری منطقه چهار است.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۷۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۳

فاز دوم بوستان شهید کریمی امسال احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید متین‌فر با بیان اینکه بوستان نگار، بوستان کوچه ۳۴ شهید کریمی و بوستان دلاور از جمله پروژه‌هایی هستند که در ماه‌های اخیر در منطقه چهار به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: این زمین‌ها با کاربری فضای سبز بودند که در تفکیک اراضی مشخص شده‌اند و سال گذشته نسبت به محوطه‌سازی و کاشت درخت در آن‌ها اقدام کردیم.

شهردار منطقه چهار قم افزود: بوستان نگار در کوچه پنج خیابان عدالت واقع شده و محوطه‌سازی، احداث زمین بازی کودکان، کاشت درختان و فضای سبز آن انجام شده که با تملکات آن ۴۸ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
متین فر با بیان اینکه در یک سال گذشته بوستان‌های قدیمی منطقه بهسازی شده که شامل بوستان‌های ساحل، کوکب، رضوانه، میخک و... بوده است، خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری، بهسازی موزاییک فرش، احداث زمین بازی و... در این بوستان‌ها صورت گرفته است.
وی از پیگیری احداث بوستان شهید کریمی در حاشیه میدان مفید در سال گذشته خبر داد و افزود: پس از احداث ایستگاه پلیس، ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع بوستان احداث شده که فاز دوم آن امسال در دستور کار احداث است.
شهردار منطقه چهار قم اضافه کرد: در راستای توسعه فضای سبز منطقه، تکمیل محوطه سازی بوستان علوی را در دستور کار داشتیم، ۳۶ هزار مترمربع فضای جنگلی بوستان علوی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تبدیل به فضای شهری شد.
متین فر با بیان اینکه سال گذشته در بلوار‌های فردوسی، شهرک قدس، عطاران، جمهوری و... باغچه‌سازی شد، گفت: پیاده‌روسازی بلوار فردوسی نیز پس ازتکمیل این بلوار انجام شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار