خبرهای داغ:
تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکار‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را به نماینده اردبیل واگذار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۷۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
شکست سنگین فرنگی‌کاران قم در لیگ کشتی ایران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فصل جدید پیکار‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران در دو گروه مقدماتی آغاز شد و کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم نخستین مسابقه خود از فصل ۱۳۹۷ این مسابقات را با یک باخت سنگین خارج از خانه پشت‌سر گذاشتند.

در هفته نخست از دور رفت پیکار‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور تیم‌های بیمه رازی اردبیل و سینا صنعت ایذه موفق به شکست حریفان خود شدند، در حالی که تیم شهدای مدافع حرم قم در دیداری بسیار مهم و تعیین کننده به مصاف نماینده اردبیل رفت و با باخت از تشک خارج شد.

فرنگی‌کاران تیم شهدای مدافع حرم قم در جدال با تیم بیمه رازی اردبیل با رقبای خود در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم سرشاخ شدند، اما تنها در اوزان ۵۵، ۶۳ و ۸۲ کیلوگرم کشتی‌گیران تیم بیمه رازی اردبیل را شکست دادند تا در مجموع امتیازات مغلوب حریف شوند، در شرایطی که مسلم نادری خادم، محمدجواد رضایی و عباس مهدی‌زاده نفرات پیروز تیم شهدای مدافع حرم قم بودند.

تیم‌های بیمه رازی اردبیل و شهدای مدافع حرم قم از گروه نخست مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این نماینده اردبیل بود که با امتیاز ۲۹ بر ۱۰ حریف را شکست داد، ضمن اینکه در این گروه تیم آنزان ایذه به دلیل قرعه استراحت نظاره‌گر عملکرد دو هم‌گروه خود بود.

در گروه دوم مقدماتی تیم سینا صنعت ایذه با حساب ۳۲ بر ۸ تیم شهرما شهرداری مشهد را شکست داد و تیم رعد پدافند البرز استراحت کرد، ضمن اینکه در هفته دوم این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی ایران تیم شهدای مدافع حرم قم استراحت داشت و دو رقیب این تیم مقابل یکدیگر به میدان رفتند و نتیجه به نفع اردبیلی‌ها تمام شد.
ارسال نظرات