خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم با تشکیل یک باند سرقت و فعالیت گسترده در استان‌های تهران، قم و اصفهان، خودرو‌های مسروقه را اوراق و اقدام به جعل اسناد می‌کرد.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۷۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
باند سرقت و جعل اسناد خودرو در قم متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد کرمی اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو‌های زانتیا، پژو و نیسان در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: متهم با تشکیل یک باند سرقت و فعالیت گسترده در استان‌های تهران، قم و اصفهان، خودرو‌های مسروقه را اوراق و اقدام به جعل اسناد می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده با همدستی برادر خود و با اخذ سفارش از مالخران برخی استان‌های مرزی، خودرو مورد نظر را سرقت و با جعل سند آن‌ها را به فروش می‌رساند.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی یک مالخر اهل استان مرزی که به همراه فردی دیگر با خودرو پژو ۴۰۵ برای تحویل وانت نیسان به قم مراجعه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

کرمی گفت: در ادامه با هماهنگی و اخذ دستور قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی استان وارد عمل شده و متهم اصلی و برادرش را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره ۶ فقره سابقه کیفری متهم اصلی گفت: نامبرده تاکنون به ۸ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده، اما تحقیقات پلیس در این ارتباط همچنان ادامه داشته که به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات