بهره گیری از آموزه های دفاع مقدس برای دفاع از نظام

معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست شورایبهره گیری از دفاع مقدس برای مقابله با توطئه دشمنان هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که به منظور برگزاری ویژه برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان این مطلب گفت: در این مسیر باید از تمام توان و ظرفیت های موجود از جمله فضای مجازی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۲۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
نظری دفاع مقدس را سند هویت ایرانی اسلامیِ ملت دانست و افزود: در ۸ سال دفاع از حریم انقلاب اسلامی عمق وفاداری به نظام و عشق و ارادت به ارزش‌های آن عیان شد.
نظری این هفته را یاد آور خلق حماسه‌های رزمندگان به ویژه ایثارگران استان دانست و بیان کرد: باید با تمام وجود یادگاران دفاع مقدس تکریم شوند.
سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان هم از تنوع برنامه‌های گرامی داشت این هفته خبر داد و گفت: به منظور نمایش اقتدار بسیجیان استان، همایش حضور، با شرکت ۲۰ هزار بسیجی در یاسوج برگزار می‌شود.
حجه الاسلام عبودی سرپرست حوزه‌های علمیه استان هم با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه‌های مختلف برای رونق برنامه‌های این هفته گفت: حوزه‌های علمیه استان ظرفیتی ارزشمند برای تبین ارزش‌های دفاع مقدس هستند.
آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت: ۱۰۰ برنامه از جمله رژه نیرو‌های مسلح استان در ۳۱ شهریور از برنامه‌های این هفته خواهد بود.
در این نشست اعضا درباره چگونگی نحوه مشارکت در برگزاری ویژه برنامه‌های این ایام گفتگو کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار