مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان دردر حال اجرا بودن ۵۸ پروژه آبی در گچساران آئین کلنگ زنی مخزن 2500 مترمکعبی کوی کارکنان دولت دوگنبدان و خط انتقال آن گفت: اجرای مخزن 2500 متر مکعبی کوی کارکنان دوگنبدان نقش موثری در کاهش افت فشار و تامین آب شرب کوی کارکنان مناطق اطراف آن دارد.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۴۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
علی لدنی نژاد افزود: اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر فولادی مربوط به این مخزن نیز همزمان اجرا خواهد شد.
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و در مدار بهره برداری قرار گرفتن این مخزن و خط انتقالا آن را بیش از ۴۹ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود که این طرح در موعد مقرر تکمیل و شهروندان دوگنبدانی از مزایای آن بهره‌مند شوند.
لدنی‌نژاد عنوان کرد: هم اکنون ۵۸ طرح اصلاح و توسعه شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان توسط ۵۸ پیمانکار در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این تعداد طرح ۴۰ طرح توسعه شبکه فاضلاب است، خاطرنشان کرد: مابقی طرح‌ها نیز در زمینه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در حال انجام است.
وی فعالیت همزمان این تعداد طرح آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان را یک رکورد دانست و گفت: این مهم با همکاری و همراهی مسئولان و شهروندان دوگنبدانی محقق شد.
لدنی نژاد با تقدیر از همرامی مسئولان شهر دوگنبدان در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب این شهر عنوان کرد: امیدواریم که این همراهی و همکاری بی شائبه همچنان ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات