خبرهای داغ:
کرمانشاه- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران از کمک ۳۰ میلیون تومانی سپاه تهران به ساخت هر واحد بازسازی شده توسط این نهاد در مناطق زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۰۰۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم افتتاح ۱۰۰ واحد بازسازی شده روستای «شیخ صله» اظهار داشت: سپاه استان تهران ۴۸ ساعت بعد از وقوع زلزله در منطقه حضور یافتند و در ابتدا در هفت روستای دشت ذهاب در بحث اسکان اضطراری و موقت کمک‌رسانی کردند.

وی با اشاره به دیگر خدمات این نهاد به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه افزود: ارسال ۱۵۰ کامیون مردمی، اسکان نیروهای جهادی و اصلاح شبکه آب‌رسانی در روستاهای مذکور از دیگر اقدامات این گروه‌ها بود و همچنین خرید و استقرار ۳۰۰ کانکس برای اسکان موقت مردم زلزله‌زده از دیگر اقدامات ما بوده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران بیان داشت: در بحث اسکان داسم نیز سهم استان تهران بازسازی ۳۰ واحد مددجویان بهزیستی در روستای شیخ‌صله‌ بود که کار ساخت این واحدها به پایان رسیده و تعداد زیادی از آنها مستقر شده‌اند.

سردار شاهچراغی تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های دولتی سپاه تهران در ساخت این واحدها به ازای هر واحد ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی همچون حمل و نقل مصالح کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم شان سپاه خدمتگزاری است و خوشحالیم که هرچند کوچک اما توانستیم کاری انجام دهیم، اما آماده‌ایم تا هرکاری در توانمان باشد در صورت نیاز انجام دهیم.

ارسال نظرات