مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد در جمع پایوران اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۵۳۰۲۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرگرد ابویی در این جلسه گفت:وقتی به مناسبت ایام مباهله نزدیک می‌شویم امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های نماز جمعه وقتی ماجرای مربوط به مباهله را تشریح می‌کردند متحول می‌شدند و اشک از دیدگانشان جاری می‌گردید و اینگونه می‌گفتند که وقتی روز مباهله فرارسید و پیامبر حضرت فاطمه زهرا (س)، حسنین و امیر المؤمنین (ع) را برای مباهله به همراه خود می‌آورند و وقتی مسیحیان نجران آن چهره‌های نورانی را می‌بینند. بزرگشان به آن‌ها می‌گوید:من چهره‌هایی می‌بینم که اگر نفرین کنند یک نفر از شما بر پشت زمین زنده نخواهد بود و آن‌ها از مباهله صرفنظر می‌کنند و این است حقانیت اسلام و این است حقانیت اهل بیت (ع).
وی در ادامه افزود: یکی از عواملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران گردید رهبری، ولی فقیه بود. ما در زمان انقلاب شبکه اجتماعی نداشتیم. آمریکا پشت ما نبود بلکه بر علیه ما بود و با جریان حکومت همراه بود. عربستان به ما پول نمی‌داد. ولی ما با دست خالی موفق شدیم که یکی از دلایلش نقش رهبری است و الان هم که در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و دشمنان نتوانستند هیچ غلطی بکنند و نخواهند کرد، به خاطر وجود رهبری است.
وی تأکید کرد:این را بدانید که ضد انقلاب به هیچ وجه در مأموریتشان که همان براندازی انقلاب است موفق نمی‌شوند و دلیلش هم این است که کسی را ندارند که آن‌ها را رهبری کند. سال گذشته یک فردی که خودش به خودش می‌گفت: «دلقک» را انتخاب کرده بودند به عنوان کسی که جریان برانداز ضد انقلاب را رهبری کند و به او پول فراوانی دادند شبکه مجازی در اختیارش قرار دادند که موفق نشد و او را کنار زدند و حالا از بی کسی به منافقین ضد بشر، ضد عقل و فهم متوسل شده اند که آن‌ها هم کارنامه سیاهشان در نزد ملت ایران باز است؛ که این‌ها هم از ابتدای سال تحرکاتی در کشور داشتند که با توجه به عدم همراهی مردم، حرکتشان در نطفه خفه شد و بدانند که حرکت‌های آینده شان هم محکوم به شکست است چرا که در نزد ملت ایران پرونده سیاهی دارند.
ارسال نظرات