مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش اعتقادی؛ تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس نورمبین ویژه پایوران نمود.
کد خبر: ۹۰۵۳۰۳۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این کلاس گفت: وقتی بحث تثبیت نظام اسلامی پیش آمد پیامبر به حکومت‌ها نامه نوشتند، یک نامه به اسقف نجران نوشتند، اسقفشان یک شورایی تشکیل داد که در مقابل نامه پیامبر چکار بکنیم، جلسه‌ای تشکیل دادند بعد بررسی کردند متوجه شدند که حرف پیامبر درست است یک گفتگویی شکل گرفت، ولی بر سرپیامبری حضرت عیسی (ع) اختلاف افتاد که آن‌ها برای حضرت عیسی مقام خدایی قائل بودند که نتیجه بحث این شد که مباهله بکنند اسقف واقعاً به پیامبر ما ایمان آورد، ولی نتوانست نظرش را اعمال کند فقط یک سفارش کردند اگر دیدید پیامبر همه را آورده این مشکلی ندارد، ولی اگر افرادی همراه پیامبر بودند کم بودند و از نزدیکان پیامبر بودند از مباهله صرف نظر بکنید.
وی در ادامه افزود:نقل است از آیت الله سیستانی که فرمود: ه بودند که:من شهادت می‌دهم برای مردم ایران هیچ کس دلسوزتر از ایشان (مقام معظم رهبری) نیست.
وی همچنین اذعان کرد:باید درد دل مردم را بشنوید شیوه‌ای که متأسفانه بعضی از این آقایان عمل می‌کنند شیوه بسیار غلطی است و ما نمی‌خوانیم که تاوان عملکرد بد این افراد را بدهیم. نباید به گونه‌ای حرف بزنیم تا مردم ناامید بشوند باید به مردم امید داد چرا که ناامید کردن مردم آبی است در آسیاب دشمن و این مطلب همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
ارسال نظرات