فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت:رزمایش گردان های بیت المقدس در منطقه عمومی این شهرستان با هدف نمایش اقتدار عاشورایی بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۱۴۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار و سنجش توان و آمادگی رزم گردان های بیت المقدس بسیج، ایجاد نشاط و خودباوری بین نیروهای جوان بسیجی، اعلام حمایت قاطع از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم  ولایت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، تمرین فراخوانی یگانی، حفظ و انسجام سازمانی، فعالیت های جمعی گردان، ایجاد آمادگی های عمومی و ارتقاء روز افزون توانمندی های دفاعی- امنیتی برای اجرای موفق ماموریت های محوله، مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه رزم نیروها با تکمیل و بکارگیری ظرفیت های محلی و منطقه ای و تمرین تعامل و هماهنگی با دستگاه های ذیربط  را از منظورهای این رزمایش برشمرد.

گفتنی است این رزمایش در تاریخ 14 و 15 شهریورماه با استعداد پنج گردان بیت المقدس در منطقه عمومی شهرکرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است: رزمایش سپاهیان محمدرسول الله (ص)2 با حضور 20گردان بیت المقدس و اعزام 150گروه جهادی به مناطق محروم در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

شایان ذکر است: اجتماع بزرگ 20هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس امسال نیز در مرکز استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات