به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقاء بصیرت و معرفی ماهیت و افکار منافقین ضد انقلاب در بین مردم ، دانشگاهیان و جوانان نسل جدید چهارمین دوره راهیان نور جنگلهای شمال در مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۱۹۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید علی حسینی دبیر اجرایی راهیان نور جنگلهای شمال درگفتگو با بسیج راهیان نور جنگل های شمال را یادآوری بصیرت و مجاهدت رزمندگان جنگل شمال در دهه 60 شمسی (اوایل انقلاب اسلامی ایران) دانست.

 دبیر اجرایی راهیان نور جنگلهای شمال در مناطق مازندران گفت: به منظور حفظ ماهیت حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدای جنگل در دهه 60 و با هماهنگی های لازم بحث اجرای راهیان نور جنگل های شمال در سطح کشور به ثبت ملی رسید.

  بسیجی دانشگاههای مازندران با اشاره به اینکه طی دهه 60 حماسه آفرینی رزمندگان مازندرانی در مناطق جنگلهای شمال  اهداف دشمنان و منافقین  را خنثی کرد افزود: هشیاری و بینش بالای دینی و سیاسی رزمندگان و شهدای جنگل های شمال در مواجهه با افکار گروهک ها ضد انقلاب اسلامی و منافقین، منجر به مقابله، مقاومت و حماسه آفرینی نیروهای حزب الهی و اسلامی مازندران گردید.

 وی ضمن بیان اینکه حماسه آفرینی 5 هزار رزمنده مازندرانی در مواجهه با منافقین جنگلهای شمال در دهه 60 منجر به شهادت 143 شهید از این خطه گردید اظهار داشت: امروزه اگر مجاهدت رزمندگان و شهدای جنگلهای شمال بیان نشود موجب تکرار  تفکرات گروهک های ضد انقلاب و منافقین در جامعه می گردد.

 حسینی یادآور شد: پشت پرده فتنه های کشور متوجه همان تفکرات گروهک های ضدانقلاب و منافقین دهه ابتدایی انقلاب است که زائیده و شکل گرفته آن دیدگاه منحرفی است.

 این مسئول در بسیج اساتید مازندران عنوان کرد: اولین دوره راهیان جنگلهای شمال در منطقه درگیری رزمندگان با گروهک ها در «شیم کوه» آمل  (25 کیلومتری این شهر) با حضور بیش از 150 استاد به میزبانی دانشگاه شمال برگزار شد و دومین دوره آن در جنگل های "دالخانی" رامسر با میزبانی سپاه شهرستان و سومین دوره راهیان نور جنگل در "ولیلای" سوادکوه برگزار گردید.

 دبیر راهیان نور جنگلهای شمال گفت: چهارمین دوره راهیان نور جنگلهای شمال به میزبانی دانشگاه پیام نور بندپی شرقی بابل  از ساعت 7:30 چهارشنبه 14 شهریور ماه  آغاز و با حضور میهمانان و اساتید با سخنرانی سردار اکبرنژاد و روایتگری راویان حماسه جنگل در دهه 60 در گلزار شهدای فیروزجاه منطقه بندپی شرقی ادامه می یابد.

 حسینی با اشاره به اینکه حماسه رزمندگان جنگل های شمال همچون حماسه مناطق جنوب و غرب کشور باید زنده بماند افزود: گرچه در منطقه دالخانی رامسر(مناطق مورد درگیری منافقین با رزمندگان در دهه 60) یادمانی احداث گردید اما در دیگر مناطق جنگلی مورد درگیری با منافقین در استان هم باید یادمانهای حماسه  احداث گردد تا نسل های جدید نسبت به تفکرات  پلید و غیر انسانی منافقین در هر زمانه آگاه شده و ادامه راه بصیرت، مجاهدت و مقاومت رزمندگان و شهدا در برابر دشمنان فراموش نگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها