اقتدار و امنیت امروز در کشور ارمغان انتخاب درست شهدا در دوران دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اقتدار و امنیت امروز در کشور ارمغان انتخاب درست شهدا در دوران دفاع مقدس بود وی ادامه دادن راه شهدا را در این زمان ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: ما باید اهداف والای شهدا را همواره سرلوحه خودمان قرار بدهیم، شهیدان هرزگاهی یادمان می آورند که کجا بوده‌ایم و به کجا می رویم.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۱۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  در جمع کاروان راهیان نور که در یادمان باشگاه افسران سنندج برگزار شد اظهار کرد: مذهبی بودن یکی از ویژگی‌های مردم استان کردستان است و همواره عشق و علاقه به اهل بیت را در دلشان دارند و به آن علاقه‌مند هستند.

وی گفت: قومی بودن همانند سایر استان‌ها یک فرصت برای کشور است و هر فرصتی می‌تواند تبدیل به تهدید هم شود و متاسفانه دشمنان از این فرصت در اوایل انقلاب اسلامی سوء استفاده کردند و این مورد را تبدیل به تهدید کردند و هزینه‌ی بالایی نیز برای آن حاصل شد.

وی افزود: ۳۰ هزار شهید در استان کردستان تقدیم این انقلاب شد که ۵۴۸۰ نفر از آن‌ها شهدای بومی بودند و مابقی نیز مربوط به استان‌های دیگر هستند که برای دفاع از دین خدا و حفاظت و حراست این سرزمین وارد عمل شدند و این امنیت را برای کشورمان ایجاد کردند.

سردار رجبی با یادآوری تهدیدات تجزیه‌طلبی دشمنان در ایران و استمرار آن، گفت: تشکیل گروهک‌های ضدانقلاب همواره جزو سیاست‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: اگر تهدید واگرایی دینی از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه ایران است، قومیت در سیاست کلی نظام ما در کشور یک فرصت است.

وی گفت: اگر انتخاب درست شهدا در شرایط سخت و حساس کشور در دوران دفاع مقدس نبود اقتدار و امنیت امروز در کشور ما وجود نداشت.


وی تصریح کرد: قومیت در یک مقطع و برهه‌ای تبدیل به تهدید شد و این تهدید با تدبیر تبدیل به فرصت شده است و رهبر معظم انقلاب در سفری که به استان کردستان داشتند فرمودند؛ که قوم کُرد همانند اقوام دیگر یک فرصت برای نظام است و برای ایجاد امنیت پایدار مردمی در استان، همان مجاهدت‌ها را برادران و خواهران بومی و اهل سنت استان با اعتقادات کامل ادامه می‌دهند.

سردار رجبی با یادآوری اوضاع نابسامان کردستان در رژیم طاغوت خاطرنشان کرد: پس از انقلاب فرصت رشد و توسعه استان وجود داشت و بسیاری از استان‌های کشور به برکت انقلاب اسلامی از این خوان گسترده بهره‌مند شدند، اما وجود گروهک‌های ضدانقلاب در کردستان این فرصت را از استان گرفت.

وی با اشاره به مشکلاتی که این گروهک‌ها در مسیر رشد و توسعه استان ایجاد کردند وقوع تحریم‌ها و تحمیل هزینه هزار میلیارد دلاری جنگ به کشور را نیز مزید بر علت دانست.

وی ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی اقدامات توسعه‌ای تا حدودی در این استان انجام گرفت، اما نیاز به کار و تلاش بیشتری برای دستیابی به اهداف متعالی نظام در بحث توسعه متوازن و همه جانبه در کشور هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: هوشیاری مردم و اقدامات روشنگرانه مسئولان باعث شد که دشمنان این امید را در خودشان به ناامیدی تبدیل کنند، اما در عین حال موضوعی مهم است و اگر مردم و مسئولین حواسشان نباشد از این فرصت تهدید‌های زیادی متوجه نظام و این دیار می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امنیت و رفع محرومیت هدف سپاه در کردستان است و امیدوارم بتوانیم توسعه را در کردستان تسریع ببخشیم، چون توسعه یافتگی و اشتغالزایی حافظ امنیت پایدار می‌شود.

وی افزود: در مجموع کردستان یکی از استان‌های مرزی است و مشکلاتی در خصوص قاچاق متوجه استان است که مسئولان باید رویکردی مناسب را داشته باشند چرا که مرز‌ها یک منطقه‌ی امن است و نباید مشکلی در این خصوص برای مردم ایجاد شود، زیرا همانگونه که یک خانه نیاز به حریم، حصار و دیوار دارد، کشور هم خانه‌ای بزرگتر است که باید برای امنیت آن حصارکشی کنیم تا از بروز برخی مشکلات جلوگیری کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار