خبرهای داغ:
مسئول کانون فرهنگی منطقه امامزاده عبدالله (ع)هندیجان گفت:درراستای ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدای حماسه آفرین دوران هشت سال دفاع مقدس به همین منظور با حضور بسیجیان ،رزمندگان اسلام ، معتمدین ، بزرگان و اعضای کانون فرهنگی بصورت ماهانه از خانواده های معظم شهدای منطقه امامزاده عبدالله (ع) هندیجان دیدارمی شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۸۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

مصطفی درویشی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:وجود شهدای والامقام همواره با خیر و برکت است و ما هرچه داریم از حماسه و ایثارهای این شهدا بوجود آمد و همه ماها بایستی قدرشناس رشادت ها و از خودگذشتگی دلاورمردان شهید باشیم.

وی افزود :دیدار از خانواده های شهدای منطقه امامزاده عبدالله (ع)چند ماهی بصورت خودجوش از طرف کانون فرهنگی منطقه با استقبال بزرگان و بسیجیان و معتمدین انجام می گیرد که تاکنون این دیدار ها تاثیر گذار و مفید بوده است.

وی بابیان دیدار این ماه از خانواده شهید والامقام در منطقه امامزاده عبدالله(ع)هندیجان گفت:در این ماه از خانواده شهید بزرگوار حسین درویشی در منطقه امامزاده عبدالله (ع) دیدار وازنزدیک جویای احوال و پیگیر خواسته های آنها شدیم و بنا به وظیفه مشکلات هر خانواده شهید را به مسئولان مربوطه در رفع آنها انتقال می دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها