خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: بسیجیان دلاور ،انقلابی ،شهادت طلب ،ایثارگر و ولایتی گردان های بیت المقدس شهری وروستایی و عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان با حفظ توان آمادگی قدرتمندانه در برنامه های متنوع هفته دفاع مقدس حضوری پرشور و مقتدرانه وباعزت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۸۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان غیرتمندوشجاع هندیجان در حوزه ها ،پایگاهها و گردان های شهری و روستایی با پیروی از فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس استعداد و ظرفیت های قدرتمندانه با حفظ اقتدار در بالاترین شرایط سطح آمادگی دفاعی،رزمی و امنیتی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود:همیشه بسیجیان برای دفاع از آب و خاک کشور در خط مقدم هستند و در برنامه های جهادی در تمام زمینه هاعمرانی،اقتصادی،فرهنگی ،نظامی،ورزشی و بهداشتی وامنیتی پیش قدم بوده و با تمام وجود به مردم محروم خدمت رسانی می کنند.

وی بابیان برگزاری صبحگاه مشترک در هفته دفاع مقدس گفت:از عمده برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس اجرای منظم صبحگاه مشترک ،دیدار از خانواده های معظم شهدا است که با حضور بسیجیان وسایرقشرها یا عزت و اقتدار انجام خواهند گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها