خبرهای داغ:
رزمایش اقتدار عاشورایی شهرستان گرگان با حضور 50 گروه جهادی در شهرستان گرگان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۴۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گرگان در نشیت خبری که به مناسبت برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان  حضرت محمد رسول الله (ص) در گرگان برگزار میشود اظهار کرد :پرچم دار اسلام ناب محمدی ایران اسلامی است و سنبل استکباروجود آمریکا است.

وی درادامه با اشاره به دشمنی های آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی گفت :علت دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی این است که انقلاب اسلامی دست آنها را از چپاول ملت ایران قطع کرده است.

رحمانی درادامه با اشاره به برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم اذعان کرد : بیش از 7000 نفر از نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در گرگان بازدید کردند.

فرمانده سپاه گرگان همچنین ابراز داشت : رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاه محمدرسول الله (ص) با حضور گردانهای بیت المقدس شهرستان گرگان در سه بخش آمادگی دفاعی ، محرومیت زدایی و همچنین تجمع بزرگ بسیجیان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : هدف از برگزاری این رزمایش ایجاد امید در دل مردم و مسئولین وانگیزه و وحدت آفرینی در جامعه و بیم و ترس برای دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

رحمانی با اشاره به بخش محرومیت زدایی رزمایش  گفت :  50 گروه جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان گرگان به انجام فعالیت های عمرانی ، فرهنگی ، روانشناسی بالینی ، مشاوره حقوقی و مذهبی فعالیت خواهند کرد.

فرمانده سپاه گرگان در پایان با بیان اینکه در این رزمایش دستگاههای مختلف اجرایی فعالیت و خدمات رسانی خواهند کرد خاطر نشان کرد: در این رزمایش اقشار مختلف بسیج با همکاری دستگاههای دولتی فعالیت خواهند کرد و نسبت به رفع مشکلات مردم در میز خدمت بسیج اقدام میکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها