خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در قالب اردوی گروه‌های جهادی در مرند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۵۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمان زاده افزود: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) که از ۹ تا ۲۹ شهریور در سراسر کشور آغاز شده، در شهرستان مرند نیز در دو بعد گروه‌های جهادی و رزمایش اقتدار گردان‌های بیت المقدس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه همیشه در کنار دولت و مردم بوده و در حال خدمت رسانی بی منت به مردم است، افزود: هدف از برگزاری رزمایش، ایجاد امید و نشاط در جامعه است.

قهرمان زاده اضافه کرد: بسیج و سپاه همان طور که در طول هشت سال دفاع مقدس در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی عمل کردند اکنون نیز که دشمن جنگ اقتصادی را علیه کشور شروع کرده، با کمک به دولت و مردم، در جهت رفع مشکلات تلاش می‌کند.

وی همچنین گفت: اولین رزمایش گروه‌های جهادی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ شهریور در مناطق حاشیه نشین مرند از جمله اردکلو و آغ زمین برگزار می‌شود.

قهرمان زاده با اشاره به اهمیت دو عامل امنیت و احساس امنیت خاطرنشان کرد: داشتن احساس امنیت در کنار امنیت بسیار حائز اهمیت است و با توجه به اینکه دشمن در حال از بین بردن احساس امنیت است یکی از اهداف بسیج با کمک به حل مشکلات اقتصادی، جلوگیری از کاهش احساس امنیت است.

وی در مورد ساخت مسکن برای خانواده‌های نیازمند نیز گفت: امسال تعداد ۲۱ واحد مسکونی ویژه مستمندان تحت پوشش کمیته امداد در حال احداث است که چهار باب آن با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان مرند در منطقه حاشیه نشین استمز در حال احداث است.

قهرمان زاده همچنین از انجام عملیات بهسازی بیش از ۱۰ مدرسه خبر داد و افزود: در کنار این فعالیت که با کمک خود دانش آموزان صورت گرفته، کلاس‌های تقویتی و آموزشی نیز با تلاش بسیج دانش آموزی برگزار شد.

وی تمامی برنامه‌های رزمایش گروه‌های جهادی را مسجد محور دانست و گفت: حضور گروه پزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بهداری سپاه، استفاده از مهندسان کشاورزی و دامپزشکی با هدف آگاه سازی کشاورزان، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های پیشگیری و آگاه سازی آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ زندگی ایرانی و اسلامی از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط سپاه است.

قهرمان زاده، کمک به تامین جهیزیه و راه اندازی صندوق‌های اشتغالزایی برای ایجاد کارگاه‌های کوچک و کمک به عمران مناطق محروم و روستا‌ها را نیز از جمله برنامه‌هایی دانست که در رزمایش گروه‌های جهادی بصورت ویژه در مناطق حاشیه نشین اجرا خواهد شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها