مسئول بسیج سازندگی یزد:

90 گروه جهادی استان یزد در رزمایش خدمت شرکت می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد از ساماندهی 90 گروه جهادی این استان برای شرکت در رزمایش خدمت بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۶۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: در حال حاضر ۹۰ گروه جهادی از استان یزد در قالب رزمایش سال ۹۷ برای خدمت‌رسانی در حال ساماندهی هستند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد به ۱۲۰ گروه ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی تخصصی دارای جمعیتی ۴ الی ۵ نفره، متشکل از پزشکان، مهندسین و کارمندان هستند و تعداد افراد سایر گروه‌ها که از محلات، دانشگاه‌ها و مدارس تشکیل داده می‌شود به‌صورت میانگین به ۲۰ نفر می‌رسد.

سید محمد میر قانعی بیان داشت: خدمات عمرانی، آبادانی و منابع طبیعی، کشاورزی و مشاوره‌ای، آموزشی و درمانی ازجمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان یزد است.

این مسئول تأکید کرد: طی دو روز گذشته ۱۰ گروه از این تعداد کار خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم آغاز کرده‌اند. گفتنی است اکثر نیرو‌های جهادی در شهر و شهرستان خود مشغول به ارائه خدمات و مابقی در سایر استان‌های محروم به‌خصوص استان‌های جنوب کشور و منطقه زلزله‌زده کرمانشاه مشغول به امدادرسانی می‌شوند.

میر قانعی اظهار کرد: علاوه بر موضوعاتی که در قالب خدمت‌رسانی ذکر شد این گروه‌ها بنا به منویات مقام عظمای ولایت در حوزه اقتصاد مقاومتی با برپایی نمایشگاه‌های مختلف با محتوای کالای ایرانی، سطح فعالیت خود را ارتقاء می‌بخشند.

وی در پایان گفت: با توکل به خدای متعال و به همت بسیجیان عزیز، برنامه‌های امسال بسیج سازندگی با تعداد نفرات بیشتر و بهتر از سال‌های قبل، برگزار می‌شود و هر شخص بنا به حرفه‌ای که دارد به خدمت‌رسانی خواهد پرداخت.
ارسال نظرات