کارشناس سیاسی بیان داشت: عدم شناخت جریانات انحرافی و معرفی به موقع آن‌ها می‌تواند انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۸۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر حسین عبدالهی فر در اولين كارگاه توانمندسازي هاديان سياسي سپاه امام رضا (ع) که به همت معاونت سیاسی سپاه استان در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: جریان انحراف جریانی فکری – سیاسی است که با آمیزش حق و باطل؛ خود را حق جلوه داده و قادر به همراه سازی عده‌ای با خود می‌باشند و غالباً به فتنه می‌انجامد.
 
وی افزود: انحراف عامل شکست بسیاری از انقلاب‌های آسمانی و زمینی می‌باشد. انحراف بزرگترین خطری است که انقلاب اسلامی را از درون تهدید می‌کند. عدم شناخت جریانات انحرافی و معرفی به موقع آن‌ها می‌تواند انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند.

این کارشناس سیاسی ابراز کزد: در طول ۴۰ سال حیات انقلاب، انحرافات خطرناکی بوجود آمده که هر کدام توان منحرف کردن انقلاب را داشته اند که به لطف الهی، تدابیر امامین انقلاب و بصیرت ملت مانع تحقق اهداف منحرفین شده است.

وی با اشاره به اینکه انحرافات ایجاد شده پیشینه تاریخی زیادی دارد گفت: پیشینه انحراف از آغاز خلقت آدم بوده است و علاوه بر آن انقلاب‌های آسمانی پیامبران، انقلاب‌های بزرگ جهان، اولین انقلاب ملت ایران (مشروطه) و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد انحرافاتی بوده‌ایم.

عبدالهی فر ابراز داشت: جریانان انحرافی مهم پس از انقلاب شامل انجمن حجتیه، التقاط چپ گرا، التقاط راست گرا، شریعتمداری: فرقان، آقای منتظری، تجدید نظر طلبان، تکنوکرات ها، فرقه انحرافی و غیر انقلابیون است.
 
وی انحراف را به سه دسته رفتاری، گرایشی و فکری – اعتقادی تقسم کرد و گفت: کشور را ۳ جریان  سرمایه داران ، روشنفکران غرب زده و اپوزیسیون‌هامی‌تواند زمین گیر کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها