خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه دزفول گفت: دومین یادواره شهید عالی قدر مدافع حرم عادل سعد با حضور مردم ولایتمدار شهرستان دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۹۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

هادی سعادت زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در دزفول اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دومین یادواره شهید والامقام عادل سعد از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در دزفول با حضور سردار سرتیپ احمدخادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین بزرگداشت این شهید 15شهریورماه سال1397 از ساعت 21:30 در حسینیه علامه سعد(ره) شهر امام از توابع شهرستان برگزار، و نیز این مراسم با حضور اقشار مختلف، خانواده های معزز شهدای شهر امام و همچنین خانواده شهید سعد برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم: شهید والامقام عادل سعد بیش از شهادت فرمانده و رزمنده بسیجی شهر امام(ره) از توابع شهرستان دزفول بوده و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

این شهید معزز در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا به عنوان فرمانده محور حضور داشته و سرانجام در حلب به آرزوی دیرین خود مبنی بر شهادت در راه حریم اهل بیت(ع) دست یافت.

و همچنین امیرعلی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، علیرضا حاجی وند، محمد زلقی، حسین سعادت خواه و عارف کایدخورده دیگر شهدای مدافع حرم دزفول هستند و نیز 53تن از فرزندان عالی قدر شهر امام از توابع شهرستان دزفول در هشت سال دفاع مقدس و یک تن نیز در دفاع از حرم اهل البیت(ع) به شهادت رسیدند.

شهرستان دزفول بیش از 2هزار و 600 شهید تقدیم کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها