اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز؛

رعایت ایمنی در ایام محرم/ مدیریت مصرف در ایام محرم

مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز، طی اطلاعیه ای از عزاداران حسینی(ع) درخواست کرد: اصول ایمنی و مدیریت مصرف را در ایام عزاداری رعایت کنند.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۹۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی برق تبریز، عادل کاظمی، در این اطلاعیه عنوان کرد: برخورد علم های عزاداری مرتفع با شبکه برق یکی از موارد خطر ساز است که به مسئولین تکایا و مساجد توصیه می‌شود، در جابه جایی این علم ها مراقبت بیشتری به عمل آورند.

وی گفت: استفاده از فیوز مناسب، اخذ انشعاب قانونی، استفاده از وسایل استاندارد و ... از جمله مواردی است که می‌توان ایمنی عزاداران را در این ایام تامین کند .

کاظمی افزود: برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار لازم است قبل از برگزاری مراسم، شبکه برق، لوازم الکتریکی توسط افراد متخصص مورد بازرسی قرار گیرد .

وی در ادامه این اطلاعیه با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر رعایت اعتدال در مصرف، گفت: مساجد و تکایا نقش مهمی در فرهنگ سازی مدیریت مصرف در جامعه دارند و باید الگو مناسبی برای آحاد جامعه در زمینه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق باشند.

کاظمی اظهارداشت: رعایت حریم شبکه برق در برپایی تکایا یا داربست با فاصله 2.5 متر از شبکه برق فشار متوسط و 1.5 متر از شبکه فشار ضعیف از موارد مهم ایمنی در حفظ جان عزاداران محترم است .

وی خاطر نشان شد: جایگزینی لامپ های کم مصرف و LED  با لامپ های پر مصرف رشته ای، یکی از راهکارهای مدیریت مصرف در ایام عزاداری سرور سالار شهیدان است و در سال های اخیر هیئات حسینی همکاری خوبی در زمینه مدیریت مصرف داشته اند . 

ارسال نظرات
آخرین اخبار