خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: شهدا سنبل ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بودند.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۰۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه‌ ستاد امر به معروف و نهی از منکر بنیاد استان گفت: شهدا سنبل ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه بودند.
وی افزود: امروز ما بایستی با اشاعه‌ی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همانگونه که شهدا آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند امروز نیز ما باید با کردار و رفتارمان زمینه‌ساز این فریضه دینی باشیم.
وی افزود: ما علاوه بر رعایت امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره، بایستی این فریضه دینی را در جامعه و خانواده نیز اجرایی نماییم.
گفتنی است: در این جلسه اعضای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر بنیاد استان قزوین مشخص و وظایفی بر عهده هر یک از آنها گذاشته شده تا اقدامات لازم را انجام دهند.
از جمله وظایف ستاد یاد شده، نظارت و ارزشیابی اعضا، راه‌اندازی دبیرخانه شورا، راه‌اندازی کانال مجازی، احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد کانون‌های قرآنی است.
همچنین آموزش برای اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی و طرح صف اول خدمت از دیگر وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها