خبرهای داغ:
مدیرکل امور اقتصادی و طرح‌های خودکفایی کمیته امداد:
این الگو براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در حال تغییر و ارتقاست تا بتوانیم متناسب با الگوهای موفق روز دنیا و بومی سازی این شیوه‌های، اجرای هر چه موفق ترو روزآمدتر طرح‌های اشتغال را شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۰۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی اکبر خادمی، مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد، اشتغال را اساس توانمندسازی مددجو دانست و بیان کرد: اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول چند سال گذشته توانسته است عنوان موفق‌ترین اشتغال زایی را در میان دستگاه‌های مختلف به نام خود ثبت کند چراکه براساس الگوی اجرایی قبل، حین و بعد از اجرای طرح اشتغال زایی مشاوره‌های متناسب ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: این الگو براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در حال تغییر و ارتقاست تا بتوانیم متناسب با الگوهای موفق روز دنیا و بومی سازی این شیوه‌های، اجرای هر چه موفق ترو روزآمدتر طرح‌های اشتغال را شاهد باشیم.
مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد افزود: در الگوی جدید شاهد رشد و ارتقای کیفی نظارت‌ها و هوشمند شدن فرایند نظارت و مشاوره تخصصی توسط افراد خبره در رشته‌های تخصصی مرتبط خواهیم بود.
وی عنوان کرد: تدوین نظام پشتیبانی بازار یکی دیگر از رویکردهای جدی است که در کنار تشکیل جمع خیران اشتغال و کارآفرین دنبال می‌کنیم.
خادمی اعلام کرد: الگوی تسهیل گری جدید را با عنوان "اس.پی.وی" دنبال می‌کنیم که تحولی را در حوزه اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.
وی افزود: در حوزه اشتغال برنامه‌هایی را از یک سال گذشته تدوین کرده‌ایم که برای تدوین آن از کمک همکاران داخلی و مشاوران برون سازمانی بهره برده‌ای برده‌ایم تا بتوانیم برای آسیب شناسی برنامه‌های گذشته و بهبود و ارتقای برنامه‌های حوزه اشتغال استفاده کنیم.
مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد گفت: برنامه راهبردی که برای حوزه اشتغال تدوین شده است براساس اسناد راهبردی بالادستی و متناسب با فضای کسب و کار جامعه عملیاتی می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه‌های اشتغال زایی حوزه توانمندسازی با دو هدف ارتقای درآمدهای طرح‌های اشتغال زایی و ارتقای پایداری طرح‌های اشتغال اجرا می‌شود.
خادمی تأکید کرد: تدوین برنامه‌های آموزشی جدید برای همکاران حوزه اشتغال و خودکفایی یکی دیگر از برنامه‌های جدی است تا بتوانیم کارشناسان این حوزه را در حوزه کسب و کار روزآمدتر کنیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها