خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین:

هدف از بازدید ها شناسایی نقاط ضعف و قدرت است

رییس کل دادگستری استان قزوین در بازدید سرزده از دادگستری شهرستان آبیک به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه قضایی پرداخت و از نزدیک در جریان روند رسیدگی پرونده های قضایی و خدمات رسانی به مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۴۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در حاشیه بازدید سرزده از دادگستری شهرستان آبیک گفت: انتظار ما اين است كه در روند كاري از تمامی بسترهاي خدماتي ايجاد شده از سوي دستگاه قضايي براي ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم بيش از پيش استفاده شود.
وی افزود: در مجموع تلاش ما باید بر اين باشد كه آگاهي بخشي را در دستگاه قضايي پيش ببريم تا مردم در امور اجتماعي و روزمره خود كمتر دچار خطا شوند چراكه اين خطاها در مجموع به تشكيل پرونده در دستگاه قضایی منجر مي شود.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: تحقق عدالت، گسترش عدل، فصل خصومت و اختلاف و تأمین امنیت رسالت بسیار عظیمی است که در هرجای کشور باشد مهم و اثر گذار است و قطعاً رضایت الهی را در پی دارد.
رییس کل دادگستری قزوین بیان داشت: بازدیدهای سرزده منجر می‌شود تا کارکنان بدانند که زحمات و تلاش‌های آنان دیده می‌شود و این مسئله انگیزه‌ای برای آنان خواهد بود که در هر جایگاه، مقام و حوزه قضایی به عنوان یک کارگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول فعالیت اثربخش و خدمت می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در پایان اظهار داشت: جلب رضایت مراجعین و مردم هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین خاطر بازرسی ها به صورت دوره ای از حوزه های مختلف قضایی استان صورت می پذیرد تا خدماتی که ارائه می شود بهبود یابد و این نظارت ها به منظور مچ گیری از همکاران نیست و هدف شناسایی نقاط ضعف و قدرت و برنامه ریزی برای رفع نواقص است.
گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام زمانی، رییس شوراهای حل اختلاف استان و جلالی، معاون قضایی رییس کل دادگستری نیز حضور داشتند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار