دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

نهادینه سازی فرهنگ عاشورا یک معروف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای برنامه های امر به معروف مردم را در جامعه واکسینه کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۶۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر  با اصحاب رسانه در  ستاد استان در شهرستان زاهدان برگزار شد گفت: برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ۲۰ شهریور ماه همزمان با اولین روز محرم الحرام  در سطح استان سیستان و بلوچستان با شعار نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اجرا می شود.

وی افزود: وجود نظام جمهوری اسلامی بزرگترین معروف برای مسلمانان است که باید به این دو فریضه بعنوان یک دستور عمل کنیم.

اکبری با اشاره به بیان امام علی(ع) که اگر در اجرای این دو مهم کوتاهی کنیم اشرار بر ما مسلط خواهند شد، ادامه داد: انجام همه خوبیها معروف و انجام کارهای بد منکر است و ماه محرم بهترین فرصت برای نهادینه سازی این مهم است.

این مسئول بیان کرد: امام حسین(ع) بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر هستند و حرکت ما باید برای تبئین اهداف امام حسین و آگاهی نسل جوان از معروفات و منکرات باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: برخی از فسادهای مالی و گرانی ها منکراتی هستند که با فاصله  گرفتن از معروفات اجرا شده اند و رسالت ماست که در دهه اول محرم معروفات را نهادینه کنیم.

وی اظهار داشت: یک بخش از برنامه ها قبل از هفته اجرا خواهد شد و یک بخش در طول هفته اجرایی می شود که بتوانیم با درست نهادینه کردن این فرهنگ مشکلات را حل و در راستای رشد و تعالی انقلاب گام برداریم و شاخصه های اسلامی را در بین افراد در جامعه تقویت کنیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گفت: برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر،همایش بازاریان در راستای نقش بازاریان در جهت اسلامی کردن بازاریان، تجلیل از خانواده شهدای امر به معروف ؛ غبار روبی مزار شهدا، تجمع طلایه داران امر به معروف در نماز های جمعه، اجرای برنامه های مختلف توسط نهادها ، همایش امر به معروف و اثرگذاران  را از جمله برنامه های این ستاد برشمرد.

گفتنی است، همایش بانوان یک برنامه اثر گذار است که نقش و رسالت خانواده را مطرح می کند چرا که خانواده اولین جایگاه معروف است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار