خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات بسکتبال دختران گرامیداشت شهید «صانعی» در همدان

مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی گرامیداشت شهید مدافع حرم «مجید صانعی» به میزبانی سالن ورزشی امام‌علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۷۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

برگزاری مسابقات بسکتبال دختران گرامیداشت شهید «صانعی» در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی گرامیداشت شهید مدافع حرم «مجید صانعی» به میزبانی سالن ورزشی امام‌علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

در ادامه بازی‌ها تیم البرز که همدان میزبان را شکست داده بود به مصاف فارسی آمده بود که برای بردن قزوین زیاد به دردسر نیفتاده بود.

تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی البرز در یک بازی پایاپای با نتیجه 59 بر 56 به فارس غلبه کرد و رتبه اول گروه دوم مسابقات قرار گرفت.

در کوارتر اول این بازی  تیم البرز به مربیگری الهام جیحونی شیما غفاری، فائزه متین، شادی عبد‌الوند، زهرا بختیاری، عاطفه میرزایی، دنیا قاسمی، ریحانه ظهیر‌فرد، پریسا صدیق‌پور، زهرا شیرین‌پور، آسان دیانتی، ایون آرتونیان و نسیم عسکری  بازی می کردند.

در کوارتر اول این بازی فارس برتری خود را با حساب 20 بر 8 به تیم کرج دیکته کرد. برای تیم فارس در این بازی محدثه امیرزادگانی، مهسا عباسی، مهتاب محمودی، فاطمه سلطانی، فریبا نادعلی‌زاده، مریم کشاورزی، زینب ابراهیمی، پیوند فاروقی، هالی شیبانی به‌عنوان کاپیتان، سپیده فلاحی، فائزه باستانی و مهسا زراعت‌پیشه به مربیگری زهرا گرگین بهره می جست در کوارتر دوم بازی سنگین و پایاپای شکل گرفت و در پایان نتیجه 10 بر 9 به سود دختران دیار حافظ را نشان می داد.

اما در نیمه موسوم به مربیان تغییر شیوه بازی البرز به دستور الهام جیحونی مربی البرز شکل گرفت و اکثر توپ ها به فرد مطمئن این تیم شادی عبدالوند رسید و این بازیکن جواب اعتمادها را داد.

در کوارتر سوم تابلوی نتایج عدد 19 را برای دختران کرجی و 11 را برای شیرازی ها نشان داد.

در کوارتر چهارم این تیم البرز بود که امتیازهای ابتدایی را جمع کرد.

هر دو تیم تا امتیاز 56 با هم پیش می رفتند و رقابت مهیج و نفس گیری در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان شکل گرفته بود، اما شادی عبدالوند که انگار امروز روز این بازیکن بود، شادی را به اردوی کرجی ها هدیه داد و با یک پرتاب 2 امتیازی و پاس منجر به پنالتی که در لحظات آخر بازی داد منجر به پیروزی تیم البرز در برابر دختران شیرازی شد.

با این حساب فردا شیرازی‌ها به مصاف همدان میزبان می‌روند و البرزی‌ها در دیدار حساس به مصاف قزوین خواهند رفت.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار