اولویت پرداخت کمک در جشن عاطفه های امسال استفاده از روش های نوین و الکترونیکی است.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۳۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه هرساله در آستانه بازگشایی مدارس این نهاد نسبت به برگزاری جشن عاطفه‌ها باهدف کمک به دانش آموزان نیازمند و تأمین نیاز‌های تحصیلی آن‌ها اقدام می‌کند، گفت: نخستین مرحله جشن عاطفه‌های امسال نیزهم زمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه پانزدهم شهریورماه با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» آغاز می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در جشن عاطفه‌های امسال پرداخت کمک از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی تأکید شده است، افزود: این کار باهدف کاهش پایگاه‌های فیزیکی و هزینه‌های اضافی اجرا می‌گردد و در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها اولویت پرداخت کمک‌های مردمی با استفاده از همین روش‌ها است.

شیخی زاده گفت:پرداخت از طریق سامانه پیامکی #۰۸۷*۸۸۷۷* و شماره‌گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ دو روش پرداخت الکترونیکی ایجادشده این نهاد برای دریافت کمک‌های مردمی است.

وی ادامه داد: در روز دوم جشن عاطفه‌ها نیز در مصلا‌های نماز جمعه کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از طریق جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک شد، ادامه داد: تعهد امسال نیز جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک در این جشن است.

وی افزود: همه کمک‌های جمع‌آوری‌شده قبل از بازگشایی مدارس در بین هفت هزار دانش‌آموز نیازمند توزیع خواهد شد.

شیخی زاده گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز در یازدهم مهرماه در سطح مدارس و با همکاری آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و همه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات