خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

امان نامه آورده اند جنگ نشود!!!

عاشورا درسی برای شیعه بود که در برابر دشمنان که اساس دین را هدف گرفتند خط قرمز را تعریف و مشخص کنید!
کد خبر: ۹۰۵۳۶۶۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

خبرگزاری بسیج قزوین: وقتی روز واقعه در کربلا نزدیک شد،شمر از هم قبیله ای های حضرت ام البنین ع بود و فرزندانش را خواهرزاده صدا زد.
شمر با چهره ای زخم خورده از صفین به خیمه گاه نزدیک شد و فریاد زد کجایند خواهرزاده های من!
ابوالفضل ع جوابش را نداد و در کنار امام مقتدر و مظلوم سربه زیر سکوت کرد و شمر چند بار فریاد زد!
امام حسین ع فرمودند؛ جوابش را بدهید هرچه باشد او از دایی های شماست!
حضرت ابوالفضل ع با اذن برادر جواب داد؛ چه می خواهی!
گفت: برایتان امانه نامه آورده ام تا از گزند لشکریان در امان باشی و خود را با حسین به کشتن نده!
ماه بنی هاشم جواب داد؛ لعنت خدا برتو و بر امان نامه باد در رکاب برادر و درپناه خدا ایمن ترم، به پسر پیامبر رحم نمی کنی و به من امان نامه میدهی!
عاشورا درسی برای شیعه بود که در برابر دشمنان که اساس دین را هدف گرفتند خط قرمز را تعریف و مشخص کنید!
به قول شهید مطهری شمر امروز موشه دایان و اسراییل است، بازی برد برد با کفر هیچ معنایی ندارد. اگر با اسلام و انقلاب برادرید نباید با کفر سازش کنیم بلکه خطوط قرمزی را برای تقابل با شمرهای زمانه تعریف کنیم.
امام حسین ع فرمود: کسی چون من با کسی چون یزید بیعت نخواهد کرد، نفرمود من با یزید بیعت نمی کنم، در طول تاریخ هزاران بار عاشورا تکرار می شود و سرهای زیادی بر روی نیزه می رود، عباس ها با دستان بریده به خاک می افتند تا امت را از خواب بیدار کنند، وقتی آمد نیوز و سایر شبکه های معاند و سیاستمداران شمر پیشه در تریبونهایشان از فلان شخص برای پیروزی در انتخابات حمایت می کنند باید همانند حضرت ابوالفضل ع خط خود را با کفر مشخص کند!
باید فریاد بزند که هیچ دوستی و رفاقتی با طایفه سفیان ندارد، نه اینکه اعلام کند ما برای نجات ملت به زغم خودش با تمام مخالفان و معاندان آشتی می کنیم و دست دوستی می دهیم! امام در عاشورا چه زیبا لقمه های حرام را بازگو کرد، عده ای با سوت و کف مانع رسیدن صدای امام به سپاهیان شمر و عمرسعد می شدند، امروز هم با رسانه های قدرتمند و هوچیگری در داخل و خارج مانع رسیدن صدای عدالت خواهی انقلاب ایران می شوند. کفر اگر صدای حق را بشنود حکومتش احساس خطر می کند و برای ۷۲نفر یک امپراطوری گسیل می شود حال توجه کنید برای انقلاب ایران که ۸۰میلیون نفر در داخل نیرو دارد امپراطوری های کفر چقدر نیرو گسیل می کنند تا ایران را در یمن و عراق، افغانستان،پاکستان،لبنان مهار کند و جنگ نابرابر را تجربه کنند؟ وقتی عباس و حسین خط خود را در برابر جبهه نفاق و کفر مشخص کردند تحریم آب و غذا شروع شد، امروز هم ایران خط قرمز استکبار و شمرهای زمانه را در نوردیده و شدیدترین تحریم ها را علیه انقلاب اعمال کردند.
آن روز که یک امپراطوری بیش از ۴۰روز طول کشید ۷۲تن را به ظاهر مهار کند امروز چقدر زمان نیاز دارند تا یک ملتی با جمعیت چند ده میلیون برابر را مهار کنند، آیا شدنیست؟
برخی در داخل با دیدن امان نامه سست شدند و ترس از جنگ را بهانه ای برای سازش با کفر قرار دادند، انقلاب را نمی توانند مهار کنند مگر توسط نفوذی های وطن فروش که خواست بیگانه را انجام می دهند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار