خبرهای داغ:
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد

برگزاری ۱۶ رویداد ورزش همگانی ویژه هفته دولت در قم

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری ۱۶ رویداد ورزش همگانی آقایان و بانوان ویژه هفته دولت در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۶۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
برگزاری ۱۶ رویداد ورزش همگانی ویژه هفته دولت در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسماعیل زند اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی هماهنگ با اداره کل ورزش و جوانان و همانند دیگر هیات‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر این هفته به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برنامه‌های متنوعی در سطح استان قم اجرا کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته در هر دو بخش مردان و بانوان اجرا شد، ادامه داد: جشنواره ورزش در آب ویژه بانوان به میزبانی استخر حجاب، پیاده‌روی خانوادگی در روستای سیرو، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روستای جعفریه و همایش ورزش در طبیعت به مناسبت هفته دولت اجرا شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قم ابراز کرد: در این هفته از برترین‌های هر دو بخش تیمی و انفرادی مسابقات ورزشی کارمندان دولت نیز تقدیر شد، ضمن اینکه شاهد برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان بخش کهک در سالن شهدا و جشنواره ورزش در آب بانوان به میزبانی استخر نرگس نیز بودیم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم روپایی استان قم در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد و مردان ورزشکار نیز در جشنواره ورزش در آب آقایان رقابت کردند، ضمن اینکه جلسه شورای ورزش همگانی نیز به میزبانی فرمانداری قم برگزار شد.

زند عنوان کرد: همچنین همایش پیاده‌روی بانوان علاقمند به ورزش در پارک لاله شهر کهک، اعزام تیم‌های مردان و بانوان لیوان چینی قم به مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان مراغه، مشارکت در اجرای ویژه برنامه سروستان در بوستان اطلس منطقه شهرقائم و برگزاری دوره مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی بانوان در دانشگاه قم از برنامه‌های مهم برگزار شده توسط این هیأت در هفته دولت هستند.

وی افزود: اردوی آماده‌سازی تیم طناب‌زنی بانوان قم در باشگاه ورزشی طا‌ها برگزار می‌شود، ضمن اینکه در هفته جاری با هدف رشد و توسعه ورزش همگانی در بین بانوان، همایش پیاده‌روی پارک در سنین مختلف در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات