خبرهای داغ:
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از درخشش بانوان رزمی‌کار قم در مسابقات کشوری سبک‌های مختلف این رشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۶۷۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
درخشش بانوان قمی در میادین رزمی ایران / معرفی برترین‌های لیگ رزمی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی یزدی اظهار کرد: در مسابقات کشوری سوپر کیک‌بوکسینگ بین‌المللی با درخشش مریم داورپناه شاهد کسب مدال ارزشمند طلای این مسابقات به نام هیأت ورزش‌های رزمی استان قم بودیم، مدالی که نشان از پیشرفت رزمی قم در بخش بانوان است.

وی در ادامه به حضور تیم منتخب بانوان هیات ورزش‌های رزمی قم در رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: تیم منتخب کیک‌بوکسینگ فول‌کنتاکت بانوان قم در رده سنی نونهالان با درخشش مهسا موسوی و در رده بزرگسالان با عملکرد موفق جمیله حسینی و فرحناز تاتار به مربیگری مریم داورپناه موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم همچنین از مدال‌آوری بانوان قمی به مربیگری پروانه سیدپور خبر داد و افزود: در مسابقات کشوری فول کیک‌بوکسینگ بانوان مرضیه نصراللهی مدال طلا و سمانه یوسف‌زاده عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره را برای ورزش قم به ارمغان آوردند.

وی سپس به برگزاری رقابت‌های هفته دوم لیگ انفرادی رزمی قم اشاره و عنوان کرد: این مسابقات با حضور دوستی‌مقدم معاون شعبه مرکزی بانک مسکن و عضو هیات رئیسه ورزش‌های رزمی استان قم از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در سالن رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم در اوج هیجان و جذابیت به انجام رسید.

یزدی با اشاره به برگزاری این پیکار‌ها با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم، ابراز کرد: در دومین هفته از نخستین دوره لیگ انفرادی رزمی قم شاهد رقابت ۲۱۰ رزمی‌کار در ۴۵ وزن و چهار رده سنی بودیم و از اتفاق ویژه آن می‌توان به حضور نزدیک به ۷۰۰ تماشاگر در سالن مسابقات اشاره کرد که بسیار ارزشمند بود.

وی به برترین‌های این هفته از رقابت‌های لیگ رزمی قم اشاره و بیان کرد: در رده سنی نونهالان محمداحسان طیب‌علی، پدرام شوندی، امیرعباس صفایی‌زاده، امیدحسین سعادت‌خانی، محمدحسین سعادتی، علی قمری، امیرحسین وصالی‌امید، ابوالفضل رضایی، محمدمهدی رستمی و محمدمهدی بختیاری رتبه برتر را کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: در رده نوجوانان نیز عناوین برتر به ترتیب اوزان مختلف به محمد حسینی، محمدمهدی نظری، محمدحسن علاوی، سیدیوسف میرهاشمی، امیرحسین نورایی، محمد ملکی، امیرحسین مهاجرانی، علی شریفی، دانیال یوسفی، عرفان حاج‌علی، محمدجواد رفیعی‌مقدم، محمدمهدی محمدی و محمدعرفان مختاری اختصاص پیدا کرد.

وی اظهار کرد: برترین‌های رده سنی جوانان هفته دوم لیگ رزمی قم نیز محمدمجتبی قائمی، مهدی برزگر، حسن عموحسینی، علی‌اکبر شب‌خیز، محمدامیر سعادتمند، امیرحسین گائینی، ابوالفضل امیدی‌کیا، علیرضا اختیاری، امین ساده، دانیال بالوی‌زاده، حسین ابوطالبی و امیررضا سلیمانی‌فرید بودند.

یزدی به برترین‌های رده سنی بزرگسالان این لیگ نیز اشاره و عنوان کرد: در این رده سنی عباس رحیمی‌پویا، محمدمهدی اصغری، مجتبی خانی، عباس سلطانی، محمدمهدی قاسم‌لو، پیمان سعادتی، یاسر تکمار، مسعود سیف‌آبادی و احمد شکیبا رتبه‌های برتر را به دست آوردند.
ارسال نظرات