خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

دیدار اعضای ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین با رهبر انقلاب پیش از آغاز اجلاسیه

سرهنگ برزگر گفت: ملاقاتی پیش از اجلاسیه با مقام معطم رهبری با اعضای ستاد کنگره انجام خواهد شد و سیر مراحل اداری این امر انجام شده که جهت کسب مجوز اجرایی کنگره بوده و در حاشیه این ملاقات، هدیه‌ای معنوی از سوی مردم استان قزوین به ایشان ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۰۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: ساختار کمیته و سازمانها براساس ابلاغ تهران با امضای استاندار به دستگاهها ابلاغ شد.
وی گفت: جلسات متعددی با حضور مسوولان و مدیران استان برگزار شد و در این جلسات نیازمندیها اعلام شد و امور اجرایی در حال پیگیری است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: ستادهای یادواره ی شهرستانی ما فعال هستند و اجلاسیه شهدا در انها در حال اجراست و چهار اجلاسیه دیگر شامل اجلاسیه دانش آموزی، فرهنگیان، دانشجویان و بانوان نیز در حال تدارک است.
سرهنگ برزگر افزود: در بحث اعتبارات استانی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی استانداری پرداخت شده و تا کنون ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بابت امور اجرایی کنگره هزینه شده است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: جهت جذب مخاطب نیاز است که گروههای مختلفی برای این امر در جهت محتواسازی و جذب مخاطب تشکیل شده است و به دلیل حضور شهدا انسجام و وحدت خاصی بین دستگاهها وجود دارد.
سرهنگ برزگر تصریح کرد: بیش از ۴ سال است که مقدمات برگزاری کنگره آغاز شده و کارهای خوبی در این راستا انجام شده است.‌ با توجه به برگزاری اجلاسیه در ۲۴ آبان ماه سالجاری رشد و جهش و شتاب کارها شدت بیشتری گرفته و کمیته‌های متعدد شامل ۲۱ کمیته جهت هماهنگی امور تشکیل شده است.
وی یادآور شد: در شرایط خوبی نسبت به پیشرفت کار قرار داریم و در این مسیر همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، مشارکت مردمی و گروه‌های اثرگذار فرهنگی را شاهد هستیم.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خصوص خروجی این فعالیت ها اضافه کرد: بازخورد اصلی این اقدامات و فعالیت ها در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تکریم خانواده شهدا نمایان می شود.
سرهنگ برزگر با اشاره به ملاقات با مقام عظمای ولایت گفت: ملاقاتی پیش از اجلاسیه با مقام معطم رهبری با اعضای ستاد کنگره انجام خواهد شد و سیر مراحل اداری این امر انجام شده که جهت کسب مجوز اجرایی کنگره بوده و در حاشیه این ملاقات، هدیه‌ای معنوی از سوی مردم استان قزوین به ایشان ارائه خواهد شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها