خبرهای داغ:
سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پیامی از مدال‌آوری ورزشکاران همدانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۰۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

پیام تقدیر سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از مدال‌آوری ورزشکاران همدانی در بازی‌های آسیایی جاکارتابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در پیامی از مدال‌آوری ورزشکاران همدانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:
ماه‌ها تلاش و پشتکار ورزشکاران استان برای موفقیت در بازی‌های آسیایی 2018، نتیجه داد و ورزشکاران همدانی توانستند با تلاش خود و حمایت مسئولان استان به ویژه مدیرکل خدوم ورزش و جوانان، رؤسای محترم هیأت‌ها و مربیان پرتلاش، تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

خدای بزرگ را شاکریم که تلاش و برنامه ریزی متولیان ورزش استان به بار نشست و ورزشکاران استان همدان در کنار دیگر ورزشکاران توانستند خوش بدرخشند تا این مدال آوری زمینه ساز خوشحالی مقام معظم رهبری (حفظه ا...) و مردم خوب و پاک نهاد ایران و استان شود.

قطع به یقین کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی بخصوص در رشته‌های گروهی همچون کبدی و همچنین قضاوت در بالاترین سطح مسابقات آسیا بسیار دشوار است که حضور دو نماینده به عنوان ورزشکار و مربی در تیم طلایی کبدی ایران و سه داور ارزشمند مایه مسرت و خوشحالی است.

حضور بانوان در این رویداد بزرگ ورزشی برگ زرین دیگری به افتخارات بانوان غیرتمند استان اضافه کرد، که این حضور نشان داد که بانوان مسلمان در هر عرصه‌ای که ورود کنند همراه با موفقیت می‌باشد، چنانچه در این رقابت‌ها نیز با کسب پنج مدال سهم عظیمی در موفقیت کاروان ایران داشتند.

اکنون که هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به پایان رسیده وظیفه خود می‌دانیم حضور سه تن از داوران بین المللی در مسابقات و کسب هفت مدال با ارزش را که از لحاظ تعداد کسب مدال در تاریخ ورزش همدان بی سابقه بوده است، از تمامی عزیزانی که در این مدت، با تلاش مجدانه و سعی خالصانه خود زمینه به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران اسلامی و طنین‌اندازی سرود ملی کشورمان را فراهم آوردند، صمیمانه قدردانی کنیم.

امید است ورزشکاران و جوانان استان با تلاش و همت مضاعف و با اتکال به خداوند متعال در ادامه مسیر و دستیابی به قله‌های بالاتر موفق و سربلند باشند.

روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات