خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن عاطفه ها به مناسبت بازگشایی مدارس با عنوان «لبخند مهر بسته به مهر شما» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی افزود: امسال مراسم جشن عاطفه ها به صورت متمرکز روز ۱۵ شهریور ماه در سطح کشور، ۱۶ شهریورماه در مصلی‌های نمازجمعه و ۱۱ مهر ماه در مدارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای 0968877، نرم‌افزارهای موبایلی «سکه» و «سنا» یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت کمک های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

کلامی هدف از برپایی پایگاه های جشن عاطفه ها را در نقاط مختلف استان همچون مصلی های نمازجمعه اطلاع سانی فرهنگی خواند و اظهارداشت: تلاش داریم در این پایگاه ها آموزش های لازم به عموم مردم ارائه و خدمات کمیته امداد را تبیین کنیم تا شاهد مشارکت بیشتر مردم باشیم.

وی از رسانه ها و اهالی فرهنگ خواست تا در تبیین مشارکت مردم از طریق روش های نوین یاریگر کمیته امداد باشند تا بتوان روش مدرن و پرداخت الکترونیکی را جایگزین روش های سنتی کرد.

کلامی در بخش دیگر سخنان خود با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد استان، بالاترین میزان مشارکت مردمی را در کشور مربوط به آذربایجان شرقی اعلام و بیان کرد: این میزان مشارکت حاصل افزایش اعتماد عمومی جامعه و مهم ترین سرمایه اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: در سایه همین اعتماد عمومی مشارکت های مردمی از 23درصد در سال 95 به 46درصد در سال 96 رسید.

کلامی همچنین از رسیدن جایگاه استان در خصوص ایتام از رتبه 27 کشوری به رتبه یک کشور خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی در خصوص ایتام بیشترین مشارکت خیران و مردم را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها