قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

دشمن با جنگ اقتصادی بدنبال گرفتن امتیاز از ایران است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سال انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه دشمن با جنگی هوشمندانه و ترکیبی از اقتصادی، روانی و عملی وارد نبرد با جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: دشمنان به دنبال گرفتن امتیاز از طریق مذاکره هستند.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۸۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نصرت الله لطفی افزود: با وجود تشدید توطئه‌های معاندان و استکبار جهانی از ابعاد مختلف علیه نظام اسلامی مردم همچنان پشت انقلاب اسلامی ایستاده و از آن حمایت می کنند.
وی یادآوری کرد: دشمن از انواع فشارهای امنیتی و اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران حتی عملیات نظامی دیگر مایوس شده و به ابزار اقتصادی روی آورده‌ است.
لطفی آسیب‌پذیری وضعیت فعلی کشور و افکار عمومی را راهی برای امیدواری دشمن دانست و اظهار داشت: گرانی و بیکاری از جمله آسیب‌ های مورد سوءاستفاده دشمنان است.
وی ادامه داد: در طول تاریخ و در اقوام مختلف حاکم بر کشور فساد وجود داشت ولی در زمان کنونی این موضوع در دعواهای جناحی بزرگنمایی می‌شود.
لطفی با اشاره به اینکه ترامپ 2 سال پیش بحث 40 سالگی انقلاب را بر زبان آورد و گفت که ایران هرگز این جشن را نخواهد گرفت، اظهارداشت: با وجود مردم ولایت‌ مدار ایران اسلامی این آرزو را نیز همراه دیگر خواسته‌هایش به گور خواهد برد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی از واجبات است، اظهار داشت: اکنون دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی ایران از لحاظ ساختاری و تغییر ماهیت است.
لطفی افزود: در فتنه 88 شعار «نه اسلام نه غزه جانم فدای ایران» از سوی مغرضان مطرح شد و این شعارها بخشی از هدف دشمن برای براندازی نظام بود.
وی با بیان اینکه هر نظامی را می‌توان با روشی تغییر داد به غیر از نظام متکی به مردم را که شکست‌ناپذیر است، یادآوری کرد: طبق قانون اداره کشور مبتنی بر شرکت مردم در انتخابات بوده که این قانون در جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود و شرکت مردم در راهپیمایی های مختلف نشان از تجلی اداره کشور توسط مردم است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حد یک مراسم و جشن نخواهد بود بلکه مانند یک مدیریت جنگ است و از منظر کارزاری که در آن قرار گرفته‌ایم جلو خواهیم رفت.
لطفی افزود: باید باور کنیم که برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه 40 ساله آن دست پری داریم و مشکلات اقتصادی و بیکاری فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست بلکه در سایر کشورها از جمله خود آمریکا نیز وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها