خبرهای داغ:
با رمز «یا محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله»؛
رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (2) صبح امروز 13 شهریورماه با رمز «یا محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله» در گالیکش آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۸۸
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش در حاشیه رزمایش بسیجیان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: رزمایش اقتدار سپاهیان عاشورایی محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله (2) گالیکش از ساعت 7 صبح امروز با حضور بسیجیان از پایگاه‌های مقاومت این شهرستان در قالب سازمان گردان بیت‌المقدس اولویت اول آغاز شد.

سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی افزود: نیروها فراخوانی شده، در سپاه گالیکش مستقر شدند و پس از سازمان‌دهی و توجیهات لازم، تماماً ملبس به لباس مصوب بسیجی شدند و با رمز «یا محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله» که از طریق سپاه نینوای گلستان اعلام شد رزمایش محمد رسول‌الله صلوات‌الله‌علیه واله (2) را آغاز کردند.

به گفته وی، بسیجیان حاضر در رزمایش به‌صورت ستون کشی در قالب نمایش اقتدار از ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و مرکز شهر گالیکش مسافت 4 کیلومتری را تا اردوگاه محل برگزاری رزمایش به‌صورت پیاده‌روی طی کردند.

قاضوی گفت: این ستون کشی اقتدار یک نوع نمایش صلابت، شکوه، عظمت و اقتدار بسیجیان در سطح شهر جهت رعب و وحشت در دل دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب و تقویت روحیه، نشاط و امید مردم بود تا بدانند در سطح شهرستان و کشور نیروهای دلسوز انقلابی و ارزشی پابه‌رکاب ولایت هستند و اجازه نمی‌دهند خدای‌نکرده آسیب و گزندی به انقلاب و مملکت وارد شود.

فرمانده سپاه گالیکش اظهار داشت: بسیجیان شهرستان گالیکش در این رزمایش اعلام کردند در هر شرایطی جنگ نرم، سخت و اقتصادی گوش‌به‌فرمان ولایت ایستاده‌اند و در تمام مشکلات و سختی‌ها گوش‌به‌فرمان رهبری حرکت می‌کنند.

به گفته قاضوی، در اردوگاه برنامه‌های متناسب فرهنگی، دینی، اعتقادی و تاکتیکی برابر سین اجرای پیش‌بینی‌شده تا بتوانیم در مدت‌زمان 24 ساعت مأموریت‌هایی که در دل این رزمایش پوشانده شده را اجرا کنیم.

وی بیان داشت: مأموریت رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در سه بخش و محور است یک بخش آن رزمایش و نمایش قدرت بسیجیان است که در حال برگزاری است. برنامه دیگر هم‌زمان با رزمایش به مدت 10 روز به‌عنوان اعزام گروه‌های جهادی به روستاها و حاشیه شهر گالیکش در حال انجام است.

فرمانده سپاه گالیکش محورهای اردوی جهادی را محرومیت‌زدایی، فرهنگی، عمرانی، ارائه خدمات رایگان پزشکی، آموزش مشاغل خانگی و موضوعات متنوع در اردوهای جهادی اعلام کرد که در حال انجام است.

قاضوی محور دیگر این رزمایش را تجمع بزرگ عاشوراییان در مرکز استان در اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه سال جاری عنوان کرد که بسیجیان شهرستان گالیکش نیز در این رزمایش حضور فعال خواهند داشت.

فرمانده سپاه گالیکش در پایان از تمامی بسیجیان و مسئولین سطح شهرستان که سپاه، بسیج و گردان بیت‌المقدس را برای برگزاری این رزمایش یاری کردند و اصحاب رسانه که پوشش خبری این مراسم را عهده‌دار بودند تقدیر و تشکر کرد.

جلال پاک نژاد خبرنگار بسیج شهرستان گالیکش

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها