پیام رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)2؛

علاج مشکلات با تقویت روحیه جهادی مردم و مسئولین

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 همزمان با سراسر استان با هدف نمایش اقتدار عاشورایی و تقویت روحیه جهادی مردم و مسئولین در شهرستان بن برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۹۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 و نمایش اقتدار بسیجیان در قالب گردان های بیت المقدس به صورت همزمان با سراسر استان در تاریخ های 14 و 15 شهریور ماه 1397در شهرستان بن برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این رزمایش با هدف تقویت روحیه جهادی مردم در حمایت از نظام اسلامی و مایوس نمودن دشمنان و خنثی سازی تهدیدات آنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی  و نمایش اقتدار عاشورایی بسیج همیشه در صحنه برگزار می گردد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی افزود: بسیجیان گردان بیت المقدس با لباس مقدس بسیج از مقر ناحیه به سمت گلزار شهدای شهر بن حركت نموده و پس از تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و امام راحل (ره) در ستونهای منسجم و پر صلابت در سطح شهر حركت نموده و اقتدار بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: در طول این رزمایش علاوه بر اجرای برنامه های بصیرتی و فرهنگی و اعتقادی، تمرینات متعدد نظامی و آمادگی رزم و رزم شبانه و ...، برگزار می شود و در پایان همراه با خانواده های شهدا و مسئولین ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی در صبحگاه مشترك شركت نموده و اقتدار بسیج را به رخ دشمنان خواهند كشید.

این مقام مسئول افزود: در روز دوم رزمایش گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج به منظور خدمت صادقانه به مردم حركت خود را از مراسم صبحگاه آغاز نموده و هم چنین تیم درمانی شهید رهنمون با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام)شهر بن خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن در پایان گفت: بسیجبان با این حركت به مسئولین كشوری و استانی و شهرستانی اعلام خواهند كرد كه علاوه بر عرصه های نظامی، در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و محرومیت زدایی و درمانی و اقتصادی آمادگی لازم را برای ارائه خدمت به مردم دارند و پیامشان به مسئولین این است كه تنها راه علاج مشكلات كشور و فائق آمدن بر تمامی سختی ها و تهدیدات تقویت روحیه بسیجی و جهادی در بین مردم و مسئولین است.

ارسال نظرات