مسئول گروه جهادی نامیرا حاضر در رزمایش محمد رسول الله در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

ترویج کلاس‎های احکام در جهت مبارزه با تهاجم فرهنگی

الیاسی گفت: متاسفانه آنتن تلویزیون در این منطقه جواب نمی‌دهد و مردم از ماهواره استفاده می‌نمایند و اعتیاد نیز در این منطقه زیاد است.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۱۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
امیر سالار الیاسی مسئول گروه جهادی نامیرا در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، در راستای فعالیت‌های این گروه جهادی در رزمایش بزرگ محمد رسول الله بسیج عنوان کرد: پس از زلزله اخیر سرپل ذهاب کرمانشاه چهار دوره اردو برگزار شد و در حال حاضر نیز چهارمین اردو در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در اولین اردو جهادی سبد غذایی و غذای گرم در اختیار مردم زلزله زده قرار و در دومین اردو ساخت ده چشمه سرویس بهداشتی انجام شد.

الیاسی تصریح کرد: در نوروز 97 این مناطق به دلیل زلزله دچار تخریب شدید شد و مردم نیاز به مسکن داشتند، بنابراین تاسیس منزل مسکونی و نیز ترمیم مدرسه توسط این گروه جهادی صورت گرفت.

وی در زمینه اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت گرفته توسط این گروه جهادی عنوان کرد: کلاس‌های احکام، نماز جماعت، مسابقات فرهنگی، آموزشی و ورزشی برگزار و نیز تدریس عربی و زبان انجام گرفت.

الیاسی در پایان گفت: متاسفانه آنتن تلویزیون در این منطقه جواب نمی‌دهد و مردم از ماهواره استفاده می‌نمایند و اعتیاد نیز در این منطقه زیاد است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار