مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی:
مدیرکل دفترفنی استانداری خراسان رضوی از اجرای ۴۸ پروژه در بخش‌های مختلف مناطق حاشیه مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۸۷۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مهدی سالیانی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مناطق حاشیه مشهد توسط دستگاه‌های اجرایی دنبال می‌شود به صورتی که در حال حاضر ۴۸ پروژه در این مناطق فعال است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها ۱۱۸ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آن‌ها به صورت متوسط ۶۵ درصد است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: در میان پروژه‌های فعال در مناطقه حاشیه شهر شرکت آبفای مشهد ۸، شرکت توزیع برق مشهد ۱۲، شهرداری ۸، شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی ۱، اداره کل نوسازی مدارس ۱۰، دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۴، اداره کل بهزیستی ۲ و اداره کل کتابخانه‌های عمومی ۳ پروژه را در دست اجرا دارند که امیدواریم هرچه زودتر به اتمام رسیده و مردم از نتایج آن‌ها بهره‌مند شوند.

سالیانی گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های تامین و احداث پروژه‌های روبنایی شامل ۱۶ پروژه، ساماندهی محیط و فضای شهری شامل ۴ پروژه و احداث و بهسازی پروژه‌های زیربنایی شامل ۸۳ پروژه هستند.

وی گفت: احداث و نوسازی شبکه آب و فاضلاب، تامین شبکه برق، احداث کلانتری و کتابخانه و راه‌اندازی پایگاه اورژانس تعدادی دیگری از این پروژه‌ها را تشکیل می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها